مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در سطح لرستان حدود ۱۳ هزار نفر به عنوان ورزشکار در این مسابقات دهه مبارک فجر به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۹۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

محمد احمدی یگانه  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان با اشاره به اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر در سراسر استان مسابقات ورزشی برای بسیجیان و عموم مردم برگزار شد، اظهار داشت: در این مسابقات حدود 18 رشته برای برادران  و 11 رشته برای خواهران مد نظر داشتیم که هر شهرستان با توجه به توانایی خود در اجرای برنامه ها از این تعداد رشته ها انتخاب و در شهرستان اجرایی کردند.

 

 وی اظهار داشت: برادران در رشته های فوتبال، تیراندازی، گل کوچک، کاراته، والیبال، تنیس روی میز،  شنا، کشتی، پیاده روی، آمادگی جسمانی، دارت، تکواندو و کوهپیمایی و جودو  و بانوان در رشته های پیاده روی، بومی محلی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، تیراندازی، والیبال، شنا، ووشو، نجات غریق و طناب کشی  به رقابت پرداختند.

 

 مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: در سطح استان حدود 13 هزار نفر به عنوان ورزشکار در این مسابقات به رقابت پرداختند در برخی رشته های عمومی مانند پیاده روی بالای 2 هزار نفر شرکت کننده داشتیم  که جوایزی به برترین ها اهدا شده است.

 

احمدی یگانه با اشاره به اینکه فقط مسابقات بومی محلی سطوح بالاتر داشته و بقیه مسابقات فقط در سطح استان برگزار شد، تصریح کرد: در رشته بومی محلی برادران  و خواهران منتخب به مسابقات منطقه ای که در اهواز برگزار خواهد شد راه یافتند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات