راهیان نور حرکتی است که در راستای ادامه نبرد در جنگ نرم با دشمن شکل گرفته و جوانان ما در این سفرهای معنوی بصیرت پیدا می‎کنند و افکار آنها در برابر افکار بی‎هویت غرب سخت و نفوذناپذیر می‎شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۴۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در جمع کاروانیان راهیان نور غرب اظهار کرد: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل سوم و چهارم انقلاب ترویج کنیم باید به اهمیت و ضرورت حرکت فرهنگی راهیان نور پی ببریم.
وی با بیان اینکه نقش راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی‎بدیل است، تصریح کرد: سفر‎های معنوی راهیان نور باعث پیوند افکار نسل امروز به تفکارت رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس می شود.
عسکری افزود:جمهوری اسلامی توانست با صدور ایثار و شهادت طلبی به جوانان کشور های اسلامی، آنان را به صف مقابله با دشمن بکشاند و یک نهضت به نام نهضت مقاومت در منطقه ایجاد کند و به جنگ با تروریسم برود.
عسکری ادامه داد: راهیان نور حرکتی است که در راستای ادامه نبرد در جنگ نرم با دشمن شکل گرفته و جوانان ما در این سفرهای معنوی بصیرت پیدا می‎کنند و افکار آنها در برابر افکار بی‎هویت غرب سخت و نفوذناپذیر می‎شود.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در هشت سال دفاع مقدس پیروز شویم باید از شهدا سرمشق بگیریم، افزود: موضوع ولایت‎پذیری در سفرهای راهیان نور تضمین کننده موفقیت ما در برابر تهاجمات نرم دشمن است.
همچنین درگفت و گوی دیگری اسماعیل شریعت منش فرمانده حوزه شهید فهمیده سه افزود: کاروانی متشکل از7 اتوبوس از دانش آموزان پسر اراک به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. این دومین و آخرین کاروان اعزامی این حوزه در سال97 به مناطق عملیاتی است.
شریعت منش ترویج فرهنگ شهادت را مهمترین سلاح در مقابله با جنگ نرم دانست و گفت: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان است.بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در راهیان نور تجلی می یابد.
وی با بیان اینکه جبهه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا، جبهه فرهنگی و اقتصادی است، گفت: با سلاح راهیان نور که همان زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است می توان به جنگ فرهنگی و نرم دشمن رفت و علامه بر دفاع از ارزش های انقلاب و دستاورد شهدا با صدور روحیه ایثار و شهادت طلبی به کشور های اسلامی به جنگ هجومی با دشمن رفت، کما اینکه تا کنون همین گونه بوده است.

 

ارسال نظرات