به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی ایران؛

اجلاسیه بین المللی «انقلاب اسلامی، زمینه ظهور» در مشهد برگزار شد

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همایشی با موضوع، انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی با حضور سخنرانانی از کشور‌های هند، سوریه و عراق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۴۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این نشست که به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی برگزار شد جمعی از برادران و خواهران بسیجی و طلائیه داران امر به معروف و نهی از منکر حضور داشتند.

شیخ یوسف الناصری یک از مهمانان این اجلاسیه در سخنانی گفت: دشمن از همه علوم و کتب‌های عهد عتیق و جدید در رابطه با منجی استفاده کرده و حتی معلوماتشان از ما بیشتر است تا جایی که تمامی روسای جمهور آمریکا برای خود در منطقه کنیسه ایجاد کردند و تمام امور را برسی می‌کنند و تمامی این جنگ‌ها و خون‌ریزی‌ها را برای رسیدن به آن هدف و ایجاد زمینه برای رسیدن به منجی ایجاد کرده اند و گروه‌های تکفیری را به وجود آوردند تا به هدف خود دست یابند.

در بخش دیگر این همایش شیخ محمد حسین سورت والا از هندوستان با بیان سخنانی گفت: تاثیری که انقلاب اسلامی برجهان داشته این بوده که امام خمینی (ره) ضمیرها و وجدان‌های خوابیده را بیدار کردند.

وی در ادامه گفت: در ان زمان انسان‌ها عادت کرده بودند به تحمل ظلم وستم الان در جهان ظلم وستم وجود دارد ولی مظلومین به معنای واقعی که حساس باشند کم هستند. در ایران در جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) هنرش این بود؛ که ظلم وپایه‌های اعتقادی واعتقادبه منجی راوآن منظلمین رابه مظلومین تبدیل کند. وقتی که منظلمین به مظلوم تبدیل شدند دیگر ظلم را نخواهند پذیرفت، وظالم را بیرون خواهند کرد. والان بعد از گذشت ۴۰ سال از آن زمان چیزی که بشود ان را واضح دید جهانی که عادت به ظلم و استکبار داشت ومثلا میگفتند الان که اسرائیل فلسطین را اشغال کرده پس مردم بایدخودرا به آن عادت دهند. جهانی که مستکبرین هر کاری میکردند. وهیچ کس نمی‌توانست اعتراضی بکند. امام خمینی (ره) وانقلاب اسلامی تاثیرش آن شد که الان ان زمان نیست که ظلم کنی ودر بروی، الان جهان عوض شده، مظلومین ومردم عادت کردند در برابر ظلم ایستادگی کنند. واین هنر این رهبر بزرگ است؛ که اول در ایران وبعد منطقه، مقاومت، وسراسر جهان تاثیر خودش را گذاشت. مردم در همه عرصه‌ها از حقوق خود دفاع میکنند. وسکوت نمی‌کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار