خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‏‌های جهادی بسیج سازندگی:
مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‏‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس گفت: گروه‌های جهادی استان فارس با ارسال ۲۲۸ اثر به جشنواره ملی جهادگران خوش درخشیدند و گروه جهادگران انقلابی شهرستان فسا رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۰۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شکرالله مسکویی مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‏‌های جهادی بسیج سازندگی، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی جهادگران و حضور فعال استان فارس در این جشنواره اظهار داشت: جشنواره ملی جهادگران با هدف جمع‌آوری، انتشار ایده‏‌ها و تجربیات موفق و ویژه در زمینه محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های جهادی برگزار با حضور فرمانده سپاه برگزار شد.

وی با اشاره به دیگر اهداف این جشنواره گفت: شناسایی و تقدیر از گروه‏‌های برتر و جهادگرانی که در عرصه‏‌های جدید و ضروری ورود پیدا کردند، جمع‌‏آوری و انتشار آثار علمی و تخصصی در حوزه محرومیت‌زدایی و شبکه‏‌سازی، آموزش تخصصی و انتقال تجربه بین گروه‌‏های جهادی شاخص، ترویج و فرهنگسازی روحیه و فعالیت‌های جهادی و خدمت‌رسانی بین مخاطبین عمومی از جمله اهداف دیگر جشنواره بود.

مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‏‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه 228 اثر از استان فارس به این جشنواره ارسال شد، افزود: از میان این آثار یک اثر مربوط به حوزه بسیج پزشکی و گروه جهادی جهادگران انقلابی از شهرستان فسا موفق شدند عنوان برتر جشنواره را کسب کنند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

فراخوانی برای گروه‌های جهادی استان فارس؛ مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره ملی جهادگران تمدید شد

آغاز دومین جشنواره ملی جهادگران

مسکویی همچنین به راه‌اندازی مجمع استانی گروه‌های جهادی اشاره و بیان کرد: پس از تشکیل این مجمع در استان، هیئت رئیسه آن به همراه گروه‌های برتر جهادی در مجمع ملی شرکت کردند، تشکیل این مجمع در سطح ملی می‌تواند نقش مهمی در تقویت گروه‌های جهادی در استان‌ها داشته باشد.

وی عنوان کرد: گفتمان‌سازی و تدوین راهبردهای عملی حرکت‌های جهادی به منظور پیشبرد کمی و کیفی این حرکت‌ها در استان، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و داشتن یک نقشه راه در حرکت‌های جهادی از جمله اهداف تشکیل مجمع جهادی شهرستانی و استانی است.

مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس افزود: مشارکت حداکثری صاحب‌نظران، پایش شرایط موجود در مناطق محروم و استخراج نیازمندی‌ها، ایجاد وحدت و همدلی و ظرفیت‌سازی و جذب حداکثری از دیگر اهداف تشکیل این مجمع بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها