خبرهای داغ:

اعزام جمعی از رزمندگان شادگان به اردوی زیارتی مشهد

جمعی از رزمندگان شهرستان شادگان به اردوی زیارتی، سیاحتی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۱۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان به همت واحد ایثارگران سپاه شهرستان شادگان در مورخ ۹۷/۱۱/۲۰ لغایت ۹۷/۱۱/۲۶ اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس ویژه خانواده رزمندگان و ایثارگران ۸سال دفاع مقدس توسط قسمت ایثارگران سپاه ناحیه شادگان، خرمشهر و آبادان که سهمیه شادگان در این اردو به استعداد ۲۲ نفر در قالب یک دستگاه اتوبوس از شهرستان شادگان به قم و مشهد مقدس اعزام شدند.

مسئول ایثارگران ناحیه شادگان هدف از اجرای این اردوی زیارتی، تکریم رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های آنان ذکر کرد و گفت: تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران شهرستان، نشاط و شادابی معنوی و سلامت روحی خانواده های آنان از اهداف این سفر زیارتی می باشد.

در این اردو پاسدار سعید عقباوی در جمع رزمندگان مبنی بر مسائل اخلاقی ، آداب زیارت و برنامه های کلی تدارک دیده شده برای این سفر زیارتی، تفریحی و پر خیر و برکت مطالبی را بیان نمودند.

از دیگر برنامه های جانبی این اردو فرهنگی ، تفریحی می توان به حضور در اقامه نماز جماعت، نماز جمعه، بازدید از اماکن مذهبی و فرهنگی از جمله آستانه متبرکه امامزادگان و مناطق تفریحی و همچنین زیارت حرم حضرت معصومه (س) در قم اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار