خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه درکاشان با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح، مصمم و با قدرت انتقام سختی از تروریست ها می گیرند، گفت: باید با سازمان دهی، وحدت و تجهیزات لازم انتقام مظلومان را از ظالمان گرفت.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۳۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ آیت الله عبدالنبی نمازی در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک سه شهید مدافع امنیت کاشان، در گفتگو با این خبرگزاری گفت : پیام ملت ایران به دشمنان را نترسیدن از مرگ، تهدید،  توطئه و تحریم دانست و خطاب به  دشمنان، گفت: ملت ایران به دلیل این که پیرو مکتب اهل بیت(ع) و عاشورا است، هیچ موقع از تهدیدات شما نمی ترسند.

وی تصریح کرد: همان طور که امام حسین(ع) با شهادتش در مقابل ظلم پیروز شد و امروز در تاریخ  هیچ خبری از خاندان بنی امیه، بنی العباس، یزید و یزدیان نیست، در آینده نزدیک نیز تمام جبهه کفر تسلیم خواهند شد و پیروزی و نصرت الهی از آن جبهه توحید خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدای مدافع امنیت در کاشان، گفت: خانواده معظم شهدا با تبعیت از مکتب  امام حسین(ع) و عاشورا در مقابل این مصیبت، صبوری کنند.

آیت الله نمازی در پایان با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح، مصمم و با قدرت انتقام سختی از تروریست ها  می گیرند، گفت: باید با سازمان دهی، وحدت  و تجهیزات لازم انتقام مظلومان را از ظالمان گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها