مسئول دفتر تائید محتوای سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:خدا و قرآن برگ اصلی انقلاب ما بود قبل از انقلاب عقاید و اسلام به سخره گرفته شده بود شعنیت ایران و ایرانی داشت زیر پای آمریکایی ها له می شد و دلیل اصلی انقلاب این بود.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۴۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، حجت الاسلام عقیل فرمانی، مسئول دفتر تائید محتوا سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جمع بسیجیان و مردم انقلابی و مومن شهرستان سیب و سوران با اشاره به این مطلب که مسائل انقلاب اسلامی را باید به صورت واقعی برای نسل جوان و آینده ساز انقلاب بیان کنیم گفت: جوانان ما بهتر است انقلاب اسلامی را با تمام زوایا و با بصیرت بشناسند چرا که انقلاب اسلامی خوبی‌های بسیاری دارد و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده تا چهل سالگی خود را به پایان برساند و در آستانه دهه پنجم انقلاب نیز مشکلاتی را پیش رو دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که دشمن در هر عرصه‌ای جهت رشد و پیشرفت ملت ایران مانع ایجاد کرده است، افزود: جوانان با شناخت به موقع آفت‌ها باید از آن دوری کنند و بدانند حکومت آمریکا چشمش به جوانان ملت ماست و جوانان ما را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام فرمانی ادامه داد: هدف اصلی دشمن در این برهه از زمان نیرو‌های انقلابی نیست که یه زمانی انقلاب کرده اند و پرچم انقلاب را ۴۰ سال اینگونه بر افراشته نگه داشته اند بلکه هدفش نصل دوم انقلاب است و به خاطر همین است که برنامه‌های بسیاری اجرا می‌کند تا نسل دوم را تخریب کند.

مسئول دفتر تائید محتوای سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن قصد دارد این نسل را از انقلاب دور و نا امید کند، زیرا از نسل دوم انقلاب بسیار بیشتر می‌ترسد، چون قرار است انقلاب را همین جوانان ادامه دهند.

این مسئول اظهار داشت: حضرت آقا در صحبت‌های خویش فرمودند:. ما وقتی میگوییم مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سردم داران و سیاست مداران آمریکا نه بر مردم آمریکا ما با سیاست‌های آمریکا مشکل داریم نه با مردم آمریکا.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خدا و قرآن برگ اصلی انقلاب ما بود ما به خاطر مسائل معیشتی انقلاب نکردیم یا بخاطر این که مشکل صنعتی داشته باشیم انقلاب نکردیم، قبل از انقلاب عقاید و اسلام به سخره گرفته شده بود شعنیت ایران و ایرانی داشت زیر پای آمریکایی‌ها له می‌شد و دلیل اصلی انقلاب این بود.
ارسال نظرات