به همت کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی دانشجویی البرز برگزار شد؛
دوره آموزشی با محوریت «بهداشت محیط و خطر سنجی بیماری های واگیر و غیر واگیر» به همت کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی دانشجویی البرز در ساختمان شهیدان بیگی بسیج دانشجویی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۴۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دوره آموزشی با محوریت «بهداشت محیط و خطر سنجی بیماری های واگیر و غیر واگیر» به همت کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی دانشجویی البرز در ساختمان شهیدان بیگی بسیج دانشجویی برگزار شد.

دوره آموزشی با محوریت «بهداشت محیط و خطر سنجی بیماری های واگیر و غیر واگیر»

فاطمه زهرا زرندی مسئول کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی دانشجویی استان البرز در رابطه با جزئیات برگزاری این دوره در گفتگو با خبرنگار بسیج ، گفت: دوره آموزشی تربیت نیرو های بهداشت و درمان با محوریت های بهداشت محیط و خطر سنجی بیماری های واگیر و غیر واگیر برگزار شد.

زرندی با بیان اینکه تربیت افراد توانمند از محورهای برگزاری این دوره بود، عنوان داشت: در این دوره آموزشی از ظرفیت نیروهای آموزشی بسیج دانشجویی استفاده شد و محتوای خطر سنجی سید محمود حسینی مسئول برادران کارگروه بهداشت و سلامت و محتوای بهداشت محیط را هادی موسی زاد مهندس بهداشت محیط از دانشگاه علوم پزشکی البرز و از فعالان این کارگروه تدریس نمودند.

وی با بیان اینکه ۲۵ نفر از نیرو های جهادی دانشگاه ها در این دوره حضور داشتند، تصریح کرد: افراد آموزش دیده پس از تنظیم گواهی آموزشی به معاونت های سازندگی دانشگاه های خود معرفی شده تا از پتانسیل این نیرو های جهادی در زمینه آموزش بهداشت و درمان و محرومیت زدایی بهره جست .

مسئول کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی دانشجویی استان البرز ابراز داشت: ان شا الله در آینده ای نچندان دور دوره آموزشی بهداشت بانوان نیز مخصوص نیرو های جهادی خواهر برگزار خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها