سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران به فرمود: ه مقام معظم رهبری تنها انقلابی است که نخستین چهل سالگی انقلاب خویش را دیده و بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۸۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام حسین نوری در جمع کارکنان سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه بیانیه گام دوم مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای سند تحول ایران اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به فرموده مقام معظم رهبری تنها انقلابی است که نخستین چهل سالگی انقلاب خویش را دیده و بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب با برکت در طول این چهل سال هرگز از ارزش های دینی خود کوتاه نیامد و جوانمردانه در برابر ارزش شکنان نظام اسلامی ایستادگی نمود افزود: فرمانده معظم کل قوا در این بیانیه چه زیبا توصیف نمود که این انقلاب از آغاز تا امروز نه بی‌رحم و خون‌ریز بوده و نه منفعل و مردّد، با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردنکشان ایستاده و از. مظلومان و مستضعفان دفاع کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در ادامه ضمن محکومیت حادثه اخیر تروریستی در زاهدان ، افزود: در طول این چهل سال تنها کسانی که عاشقانه و مخلصانه در کنار حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ماندند و عده ای از آنها به درجه رفیع شهادت نائل امدند پاسداران بودند و اینجاست که مسئولین و مردم باید قدر این انسان های مخلص را بیش از پیش بدانند و برای آنها دعا نمایند.

وی با تسلیت این حادثه تروریستی به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی، پاسداران جان بر کف انقلاب و بازماندگان این حادثه ، افزود: عاملان این حادثه به زودی سزای اعمال خود را خواهند دید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ کوبنده ای به اقدام کوردلانه این ترورسیت ها و حامیانش خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار