خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان قزوين خبر داد:
هاشمی عنوان کرد:با حضور ٤٠٠ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان، دوره بازآموزی در ٢ دوره از 28 بهمن لغايت 1 اسفند برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۸۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اولین دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات نوروز 98 در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات کوهین برگزار شد.

حضور ۴۰۰نجاتگر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی استان قزوين
حكمت اله هاشمی معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان قزوين در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد:با توجه به فرا رسیدن فصل بهار و نزدیک شدن به ایام تعطیلات و شروع مسافرت های نوروزی، اولین دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات در مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات کوهین با حضور 170 نفر از نجاتگران استان آغاز شد.
وی گفت: با حضور ٤٠٠ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان این دوره بازآموزی در ٢ دوره از 28 بهمن لغايت 1 اسفند برگزار می شود.
هاشمی اظهار کرد: در روز اول اين دوره، مباحثی از جمله آشنایی با خودروی نجات و تجهیزات آن، آشنایی با خودروی آمبولانس و تجهیزات آن، مدیریت صحنه، رهاسازی و تثبیت خودرو و در روز دوم تثبیت پزشکی، مدیریت راه هوایی، آتل بندی و CPR مرور خواهد شد.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان قزوين در پايان عنوان کرد:هدف از برگزاری اين دوره، افزایش آمادگی و بالا بردن توان عملیاتی نجاتگران و همچنین کاهش تلفات جاده ای و شتاب دهی در خدمت رسانی به حادثه دیدگان است.
گفتنی است دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی به مدت چهار روز برگزار می شود.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها