فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ایجاد وحدت و انسجام ملت ایران یک نیاز اساسی است چرا که این مهم تمام نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۸۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

ایجاد وحدت و انسجام ملت ایران یک نیاز اساسی است/ خبرنگاران حق‌جویان جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل اظهار داشت: نقش خبرنگاران در پیگیری مطالبات مردم خطیر و حساس است و خبرنگاران حق‌جویان جامعه هستند و در این زمینه رسالتی خطیر و حساس دارند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگاران باید در راستای اطلاع‌رسانی و تولید گزارشات فاخر در بخش‌های مختلف تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به حضور بیژن نوباوه در اردبیل گفت: وی یکی از خبرنگاران برتر کشور بوده و سند افتخار ما به شمار می‌رود.

بابازاده با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: این راهپیمایی باشکوه اوج اقتدار و عزت ملت ایران را نشان داد و مردم بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت کردند.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: عزت و اقتدار کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام رقم خورده است و  با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌دهیم

بابازاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد انقلاب اسلامی ایران افزود: نیاز است این بیانیه به صورت عمیق تحلیل و بررسی شود که رسانه‌ها در این زمینه رسالتی خطیر و حساس دارند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت اساسی است و مسئولان فرهنگی باید به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به این که من خود یک خبرنگار بودم گفت: استان اردبیل یکی از استان‌های شهیدپرور و تربیت کننده شخصیت‌های وارسته و بزرگ است و رسانه‌ها رسالتی حساس در امر معرفی این شخصیت‌ها دارند.

بابازاده بیان کرد: ایجاد وحدت و انسجام ملت ایران یک نیاز اساسی است چرا که این مهم تمام نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده است.

ارسال نظرات