خبرهای داغ:
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
حجت الاسلام حسینی گفت: دشمنان ما باید همراهی ملت ایران با ولایت را ببینند و بفهمند که مردم ما اندکی از راه ولایت و شهادت کوتاه نخواهند آمد.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۸۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع وطن که در مسجد روستای طزرک برگزارشد، ضمن تسلیت این حادثه تاسف انگیز گفت: هر عملی از سوی هر نهاد و تروریستی در منطقه علیه این کشور و ارزشهای متعالی اسلام و قرآن با پاسخ سختی از سوی ملت ایران و نیروهای مسلح همراه خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان با طراحی و اجرایی کردن ترورهای کور و بزدلانه و به شهادت رساندن حافظان امنیت در تلاش هستند این کشور را که در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان و ایادی استکبار جهانی ایستادگی نمودند را مورد حملات ناجوانمردانه قرار دهد.
وی ادامه داد: دشمنان بدانند که ایران اسلامی، مقتدرتر از همیشه در برابر همه توطئه های شوم آنان ایستادگی نموده و در برابر آنها تا آخرین قطره خون خواهد ایستاد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از مردم همیشه در صحنه استان اصفهان در مراسم تشییع باشکوه این شهدا عنوان کرد: این همراهی نشان‌دهنده این است که خط سرخ شهادت تداوم دارد و ما لحظه‌ای امام و ولی خود را تنها نخواهیم گذاشت.
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان ما باید این همراهی ملت ایران با ولایت را ببینند و بفهمند که مردم ما اندکی از راه ولایت و شهادت کوتاه نخواهند آمد.
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: تروریستها بدانند هر عمل ناجوانمردانه از سوی آنها با پاسخ پشیمان کننده ای از سوی ملت ایران و نیروهای مسلح همراه خواهد شد.
1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها