مصطفی برزگر
سرهنگ شاکرمی ، بیان کرد: سبک و سیاق فرماندهی، وحدت رویه، حرکت براساس آئین نامه های کاری و نگاه عاشقانه به خدمت، شخصیت بزرگی را از مرحوم طهماسبی ساخته بود و لذا امروز نیز شخصیت های زیادی همچون طهماسبی ها داریم
کد خبر: ۹۱۱۲۹۸۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم یادواره شهدای تیپ 11 امیرالمومنین(ع) استان ایلام و یادبود چهلمین روز درگذشت مدافع حرم ، " سرهنگ طهماسبی "  گفت: شهدای ما یک مسیر و راه نورانی برای خود انتخاب کردند و در این مسیر به بالاترین جایگاه خود دست یافتند و این عزیزان پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) هستند.

وی اظهار کرد: امام راحل ، دارای یک مکتب خاص بود و در این مکتب مردان کوچکی را پرورش داد و آنان در دل سختی ها رشد و نمو پیدا کردند و به مراتبی از شخصیت رسیدند که ما نمونه هایی از آنان را در جامعه می بینیم. 

: شخصیتی همچون باقری در قبل از انقلاب در همین شهر ایلام در ژاندارمری وقت آنقدر به سرعت پرورش می داد که در سال 61 یک فرمانده بزرگ و تأثیرگذار می شود و 50 هزار سند ازآثار شهید باقری امروز در دسترس ما قرار دارد که دارای مجموعه است.

سرهنگ شاکرمی ، بیان داشت : سیره و روش  امام راحل برگرفته ازمکتب و سیره حضرت فاطمه معصومه(س)  است و  اگر یک نفر قرار باشد سربازی امام زمان (عج) را انجام دهد در دل این سیره بزرگ می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ، استان ایلام ، افزود: سرهنگ طهماسبی ، نتیجه سیره امام راحل است ، و ایشان در حوادث فتنه ها برای مقابله با آنها جلودار و خط شکن است و در روزهای آخر خدمت و روزهایی که باید استراحت کنند در سوریه حضور پیدا می کنند.

سرهنگ شاکرمی خاطر نشان کرد: در کشورهای اسلامی ، از جمله لبنان و نیجریه و بسیاری از نقاط دنیا با مکتب و سیره امام خمینی(ره) آشنا شدند و انان را تحت تاثیر خود قرار داد و طوری که شیخ زکاکی جوان را به ایران آورد و عاشق و عارف به امام شد و به نیجریه برگشت و در مرکز فلاکت و بدبختی و مرکز تلاش وهابیت و حاکمیت بسیار مخوف و خطرناک یک جریان شیعی را تشکیل داد که کف آن هفت میلیون انسان است.

وی ، اظهار کرد: امروز متاسفانه افرادی هستند که از نزدیکان امام راحل بودند و در دامن امام بزرگ شدند اما فرسنگ ها با نام امام فاصله دارند چون سیره امام را به شکل ظاهری درک کردند و باطن این امام بزرگ را نفهمیدند.

سرهنگ شاکرمی خاطرنشان کرد: در اربعین دو شخصیت خیلی به ما کمک کردند یکی حاج طهماسبی و دیگری حاج قادری به گونه ای که در حوزه ایجاد امنیت و بسیاری موارد دیگر که از پیچیدگی های خاصی هم برخوردار بود تجارب این عزیزان راهگشا بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: سبک و سیاق فرماندهی، وحدت رویه، حرکت براساس آئین نامه های کاری و نگاه عاشقانه به خدمت، شخصیت بزرگی را از مرحوم طهماسبی ساخته بود و لذا امروز نیز شخصیت های زیادی همچون طهماسبی ها داریم

ارسال نظرات