خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

آمادگی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برای استقبال از راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفتگو با خبرنگار ما از آمادگی ناحیه مقاومت بسیج برای استقبال از راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۸۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفتگو با خبرنگار ما از آمادگی ناحیه مقاومت بسیج برای استقبال از راهیان نور خبر داد.

سرهنگ پاسدار احسان کریمپور در جلسه گفتگو با خبرنگار ما گفت: شش اردوگاه در اطراف اندیمشک میزبان راهیان نور هستند که از اسفند ماه تا نیمه فروردین به کاروانها اسکان خواهند داد.

وی افزود: این مراکز نیاز به پشتیبانی شهرستانی داشته و در مقوله امنیت به اتفاق نیروی انتظامی، اقدامات رفاهی کاروانها را انجام خواهیم داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسییج اندیمشک گفت: اردوگاههای شهید کلهر؛ سیدالشهدا ع ؛ دوکوهه؛ شهید جعفرزاده؛ شهید زین الدین و یادمان شهدای گمنام جزء‌ مناطق بازدید و اسکان کاروانهای راهیان نور خواهند بود.

وی در ادامه گفت: کاروانها در قالب بسیج اقشار و دانشجویی یا در قالب بسیج محلات در دیار یکهزارشهید استان خوزستان حضور می یابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: همچنین اورژانس و بیمارستان طبق توافق بعمل امده با قرارگاه راهیان نور اقدامات اورژانسی در صورت بروز هرگونه حادثه بصورت رایگان ارائه خواهند داد.

سرهنگ پاسدار کریمپور با بیان اینکه همکاری همه دستگاه برای پذیرایی و استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور بسیار ضروری است.

وی در ادامه تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک همه امکانات خود را برای اسکان مسافران نوروزی بسیج کرده است.

گفتنی است هرساله بیش از 2 میلیون نفر از کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس اندیمشک‌ حضور پیدا میکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار