مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای اهداف مشخص و از پیش تعیین شده به ثمر نشست، گفت: هدف دشمن ایجاد شبهه و تردید در افکار جوانان نسبت به انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۶۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان شامگاه یکشنبه ۲۸ بهمن‌ماه در پایگاه فرهنگی و اجتماعی بهشت زهرا در جمع مردم و به‌مناسبت گرامیداشت شهدای مرزبان بیان کرد: این فرزندان غیور ایران اسلامی و مرزبانان دلاور برای امنیت کشور و دفاع از مرز‌های اسلامی جانشان را در طبق اخلاص قرار دادند و به فیض شهادت نائل آمدند.
وی افزود: دشمنان انقلاب و عاملان این حادثه تروریستی که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از جوانان انقلابی شد قطعاً بزودی بسزای اعمالشان خواهند رسید.
حجت‌الاسلام انصاری‌راد با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای اهداف مشخص و از پیش تعیین شده به ثمر نشست، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی نیز گواه بر این ادعاست.
وی بر مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی از سوی جوانان تاکید و بیان کرد: بررسی ریشه‌ها و زوایای انقلاب اسلامی و تبیین دستاورد‌های نظام برای شناساندن و معرفی آن و بصیرت بیشتر از وظایف همه اقشار مختلف مردمی و جزء ضرورت به حساب می‌آید.
حجت‌الاسلام انصاری‌راد استقلال را یکی از اهداف مهم پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: انقلاب برای دستیابی استقلال در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی و... پدید آمد، زیرا قبل از انقلاب کشور در هیچ یک از این موارد استقلال نداشت و تحت سیطره غرب بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: پیش از انقلاب، نخبگان و اندیشمندان جامعه و مردم نمی‌توانستند آزادانه مشکلات و چالش‌های پیش روی خودشان را بیان کنند و یک خفقانی در عصر طاغوت در کشور حاکم بود.
وی تحقق جمهوری اسلامی را از دیگر آرمان‌های این انقلاب الهی عنوان کرد و افزود: استقلال و آزادی‌های مشروع و جمهوریت و اسلامیت موجب متمایز بودن انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها در کشور‌های دیگر بوده و این مهم از ارکان انقلاب اسلامی بوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: امروز ما وظیفه داریم تا دستاوردها، عملکرد و کارنامه درخشان نظام جمهوری اسلامی را برای جوانان که قرار است جای مسئولان را بگیرند، بیان کنیم.
انصاری‌راد با بیان اینکه باید دستاورد‌های نظام برای جوانان تبیین شود، گفت: هدف دشمن ایجاد شبهه و تردید در افکار جوانان نسبت به انقلاب است.
وی در پایان بیان کرد: استقلال بالاترین مولفه، امنیت بالاترین دستاورد و آرامش مهم‌ترین الگو در جهان اسلام است که به واسطه انقلاب اسلامی به دست آمده است.

ارسال نظرات