خبرهای داغ:
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود:

طرح اسکان مسئولیتی بزرگ برای آموزش و پرورش

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: طرح اسکان مسئولیتی بزرگ برای آموزش و پرورش است و مدیران مدارس نهایت تلاش خود را برای تأمین امنیت و ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش به مسافرین و زائرین امام رضا (ع) را انجام دهند.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۷۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
طرح اسکان مسئولیتی بزرگ برای آموزش و پرورشبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در کمتر از یک ماه مانده به شروع تعطیلات نوروزی سال جدید؛ گردهمایی مدیران مجری طرح اسکان نوروزی با حضور ۶۰ آموزشگاه؛ در مرکز رفاهی ۱۵ خرداد این شهرستان برگزار شد.
سید محمد موسوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در این گردهمایی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح اسکان خدمت به هموطنان و کمک به مدیریت شهری برای ساماندهی مسافرین نوروزی می‌باشد؛ طرح اسکان را مسئولیتی بزرگ برای آموزش و پرورش دانسته و از مدیران مدارس خواست؛ نهایت تلاش خود را برای تأمین امنیت وارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش به مسافرین و زائرین امام رضا ع. که در مسیر خود میهمان این شهر خواهند بود انجام دهند.
محمد حسین هراتی معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آ. پ. شاهرود در این گردهمایی گفت:: تمام درآمد‌های حاصل از ستاد اسکان، صرف تجهیز، بازسازی و تعمیر مدارس مجری طرح می‌شود.
وی آغاز طرح اسکان نوروزی مدارس را از ۲۸ اسفند ماه ۹۷ تا ۱۶ فروردین ماه ۹۸ اعلام کرده و افزود فعالیت‌های آموزشی مدارس تا بیستم و هشتم اسفند ماه ادامه دارد.
معاون توسعه و پشتیبانی شاهرود همچنین از بازدید‌های فنی و کارشناسی از فضا‌های اسکان، سیستم‌های گرمایشی، امکانات رفاهی و امنیتی مدارس مجری این طرح خبر داده و گفت: مدارس ملزم خواهند بود تمامی نکات امنیتی و رفاهی محل اسکان مسافرین را تأمین نمایند.
در این گردهمایی سرهنگ کاتبی معاون پیشگیری از جرائم شهرستان شاهرود؛ از مدیران مدارس خواست نکات حفاظتی لازم به ویژه در محوطه و پارکینگ مدارس را رعایت کنند.
سرهنگ مهدی کاتبی با اشاره به پیش بینی برودت هوا در نوروز امسال بر بارزسی و اطمینان کامل از سیستم‌های گرمایشی تأکید کرده و از آمادگی شرکت گاز منطقه‌ای شاهرود در خدمات مشاوره‌ای و فنی لازم به مدارس خبر داد.
در این گردهمایی مسئولین حراست و بازرسی مدیریت آموزش و پرورش شاهرود نیز نکات لازم را در نحوه پذیرش مسافرین و مواجه با موارد اضطراری پیش آمده یادآوری کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها