به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 20 طرح عمرانی، کشاورزی، ورزشی، بهداشتی و خدماتی در میاندوآب با حضور مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۱۳۱۱۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، این طرح‌ها شامل افتتاح طرح‌های مرغداری و جمع‌آوری شیر جهاد کشاورزی، خانه‌های بهداشت، طرح‌های عمرانی شهرداری چهاربرج و بخشداری مرحمت‌آباد، مجموعه ورزشی و افتتاح نمایندگی اتاق اصناف و تامین اجتماعی بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

طرح پرورش مرغداری 30 هزار قطعه‌ای نخستین طرحی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

به گفته دیانتی مدیر جهادکشاورزی میاندوآب این طرح با اعتباری بالغ بر 70میلیارد ریال اجرایی شده و به بهره برداری رسیده و ظرفیت توسعه تا 60 هزار قطعه را دارد.

دیگر طرح افتتاح شده، مرکز جمع‌آوری شیرخام بود که امروز به بهره برداری رسید.

علی دیانتی مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب در مراسم افتتاح این طرح، گفت: این طرح با سرمایه گذاری 12هزار و 500 میلیون ریال اعتبار در زمینی به مساحت 550 مترمربع با ظرفیت سه تن در روز به مرحله بهره برداری رسیده و با افتتاح آن برای سه نفر به صورت مستقیم و هفت نفر غیرمستقیم اشتغال زایی شده است.

همچنین راه اندازی سیستم های آبیاری نوین بارانی، قطره ای و پوشش بتنی انهار سنتی در هفت روستای این شهرستان طرح هایی بودند که امروز به صورت همزمان با این طرح‌ها مورد بهره برداری قرار گرفتند.

دیگر طرح افتتاح شده ساختمان بهداشت حاجی بهزاد از توابع بخش مرکزی میاندوآب بود که به بهره برداری رسید.

بر اساس اعلام روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب این خانه بهداشت با زیربنایی به مساحت ۱۲۰ متر مربع و اعتبار بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال احداث شده است.

 بهره برداری از مجموعه ورزشی روباز روستای ساتلمیش دیگر طرحی بود که امروز با حضور مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گفته رضاپور رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع احداث شده و دارای زمین چمن فوتبال و زمین والیبال می باشد که برای ساخت این ورزشگاه 179 میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین نمایندگی اداره تامین اجتماعی و اتاق اصناف میاندوآب در شهر چهاربرج افتتاح شد که به گفته زمان زاده رئیس اداره تامین اجتماعی میاندوآب، نمایندگی این اداره سه روز در هفته به مردم در زمینه های مختلف تامین اجتماعی از صدور دفترچه و ... خدمات ارائه خواهد داد و برای تجهیز این دفتر در حدود 500 میلیون ریال هزینه شده است.

در ادامه این افتتاح ها به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح های عمرانی شهرداری چهاربرج به بهره برداری رسیدند.

به گفته شهردار چهاربرج این طرح ها شامل 27 هزار و 87 مترمربع آسفالت معابر شهری با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال و فنس‌کشی محل دفن پسماند به طول 630 متر و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دیگر طرح افتتاح شده امروز ساختمان بهداشت قپچاق از توابع بخش مرکزی میاندوآب بود که به بهره‌برداری رسید.

براساس اعلام روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب این خانه بهداشت با زیربنایی به مساحت ۱۲۰ متر مربع و اعتبار بیش از 1 میلیارد و 300 میلیون ریال احداث شده است.

افتتاح طرح های عمران روستایی بخشداری مرحمت آباد دیگر طرح هایی بودند که امروز با حضور مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفتند.

به گفته ستاری بخشدار مرحمت آباد میاندوآب این پروژه ها شامل افتتاح پارک روستای خزینه جدید، 16 هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی خزینه جدید، 15 هزارمترمربع آسفالت معابر روستای فسندوز و 9 هزارمترمربع آسفالت معابر روستای منصورآباد بود که در مجمموع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره برداری رسیدند.

در حاشیه این مراسمات، مسئولان از یک طرح کارآفرینی کمیته امداد که توسط یک بانوی چهاربرجی  راه اندازی و برای پنج بانوی دیگر اشتغال زایی شده بود، بازدید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات