خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

تاکنون به واسطه تدبیر رهبری از گردنه‌های مختلفی عبور کرده‌ایم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تاکنون به واسطه تدبیر رهبری از گردنه‌های مختلفی و مشکلات زیادی عبور کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۱۱۳۱۲۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ارومیه، اظهار کرد: هوشمندی، درایت و سیاستمداری رهبری به حدی است که سیاستمداران دنیا به این امر اذعان دارند؛ سران سازمان ملل به طور واضح بیان می کنند که ای کاش رهبر معظم انقلاب با بینش دقیق دبیری سازمان ملل را بر عهده داشت.

وی با تاکید بر اینکه وجود مقام معظم رهبری نعمت بزرگی است که خداوند متعال بر کشور ما ارزانی داشته و در دنیا بی نظیر است، اضافه کرد: همانطور که رهبری فرمودند نظام اسلامی، جهان 2 قطبی را سه قطبی کرد و تفکر اسلامی را در مقابل تفکر استکباری قرار داد؛ در حال حاضر نیز تفکر غربی و استکباری در حال اضمحلال و نابودی است.

وی با اشاره به اینکه به شهادت رساندن سربازان رشید اسلام در حمله تروریستی سیستان و بلوچستان اوج نفرت و کینه دشمنان انقلاب را نشان می دهد، اضافه کرد: آنان فکر می کنند با این کار جلوی نظام را می توانند بگیرند ولی خبر ندارند که این کارها عظمت و اقتدار مردم را در مسیر الهی افزایش می دهد.

وی اضافه کرد: ملت ایران با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن، بصیرت، هوشمندی و ایمان خود را به رخ کشیدند و اگر این مردم فهیم در کنار اهل بیت بودند عالم با حضور این افراد چهره دیگری به خود می گرفت.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: اقشار مختلف ملت ایران در یوم الله 22 بهمن در میدان حضور داشتند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند و دشمنان را به عقب نشینی وادار کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار