خبرهای داغ:
در شب وفات حضرت ام البنین،

دیدار بسیجیان شاهرود با خانواده شهیدان خواجه مظفری+ تصاویر

بسیجیان پایگاه های شهدای شاهکوه و ضحی مسجد و حسینیه شاهکویی های شاهرود با خانواده شهیدان خواجه مظفری به مناسبت وفات حضرت ام البنین دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۱۳۱۵۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در شب وفات حضرت ام البنین و تکریم مادران و همسران شهدا، با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه های بسیج شهدای شاهکوه و ضحی از خانواده شهیدان حسن و ابراهیم خواجه مظفری تجلیل شد.
در این مراسم که سرمربی صالحین و امام جماعت مسجد و حسینیه شاهکوییها نیز حضور داشت، قربانعلی خواجه مظفری پدر شهیدان خواجه مظفری به بیان خاطراتی از این دو شهید دانش آموز پرداخت و تصریح کرد: این دو شهید احترام خاصی برای والدین خود قائل بودند و هوای یکدیگر را به خوبی داشتند و عاشق شهادت بودند.
وی با تاکید بر تبعیت از مسیر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بر توجه به موضوع خانه و خانواده اشاره کرد و بر مراقبت از این کانون مهم که مور هجمه دشمنان اسلام است تصریح کرد.
در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به مادر این شهیدان در سالروز تجلیل از مادران شهدا اهدا شد.
لازم به ذکر است شهید حسن خواجه مظفری متولد سال ۱۳۴۹ در روستای قرن آباد گرگان است که در سال ۱۳۶۶ در عملیات آفندی در شلمچه شربت شهادت را نوشید و شهید ابراهیم متولد سال ۱۳۴۶ روستای قرن آباد است که در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در شرق بصره به شهادت رسید و این دو برادر در کنار هم در گلزار شهدا شاهرود آرام گرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها