معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

دستاوردهای انقلاب را بایستی با مقیاس‌های جهانی سنجید

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:امروز دستاوردهای انقلاب را بایستی با مقیاس‌های جهانی سنجید.
کد خبر: ۹۱۱۳۱۵۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌اله صادقی امروز در نشست سیاسی با شورا و نخبگان بسیج اقشار لرستان ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی خاش، اظهار کرد: این اقدامات تروریستی بدون تردید نشان از زبونی دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ نرم در انتظار تابستانی داغ برای ملت ایران و در هم پیچیدن طومار انقلاب بود اما چیزی جز شکست دوباره عایدش نشد.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان سرآغاز فشار اقتصادی دشمن را از سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب خواند و افزود: آمریکا جنگ اقتصادی خود را طی چهار مرحله و از سال 57 تاکنون علیه ملت ایران عملیاتی کرده اما هر بار با شکست مفتضحانه روبه‌رو شده است.

صادقی بیان داشت: مردم بارها با حضور روشنگرانه خود در میدان‌های مختلف سیاسی از جمله انتخابات و راهپیمایی‌ها وفاداری خود به امامین انقلاب ثابت کرده و نشان دادند بین اصل نظام و کوتاهی‌های مدیریتی تفکیک قائل هستند.

وی، بصیرت را همچنان مهمترین مؤلفه موردنیاز جامعه دانست و اظهار داشت: شایسته است آحاد مختلف کشور به‌ویژه نخبگان بسیجی با بصیرت‌افزایی در فضاهای مجازی و حقیقی از استقلال، انقلاب و ارزش‌های والای آن دفاع کنند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر اینکه امروز دستاوردهای انقلاب را بایستی با مقیاس‌های جهانی سنجید، گفت: بدون شک انقلاب پیشرفت‌های چشم‌گیری را طی سال‌های بابرکت خود داشته به‌گونه‌ای که دستاوردهای انقلاب امروز با مقیاس‌های جهانی قابل مقایسه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار