رئیس اتاق بازرگانی تهران مطرح کرد

لزوم معرفی کارآفرینانی که در صنعت نقش داشته‌اند

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: کوتاهی ما این بوده که سابقه کهن افرادی را که در بخش خصوصی در بازسازی و آوردن صنعت و تجارت نقش داشته‌اند، اعلام نکرده‌ایم.
کد خبر: ۹۱۱۳۱۶۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود خوانساری امروز در مراسم نکوداشت علاء میرمحمدصادقی در اتاق بازرگانی ایران، گفت:‌کوتاهی ما طی دوران اتاق بازرگانی این بوده که سابقه کهن بخش خصوصی را که در بازسازی و آوردن صنعت و تجارت نقش داشته‌اند را اعلام نکرده‌ایم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: البته برگزاری مراسم امین‌الضرب و اعطای این نشان به فعالان اقتصادی در سه سال گذشته از جمله اقدامات ما برای بزرگداشت کارآفرینان بوده است.

وی با بیان اینکه میرمحمدصادقی بیش از هزار مدرسه در سراسر کشور ساخته است، گفت: تا آنجایی که به خاطر دارم، هیچ تقاضای مالی تاکنون از سوی ایشان رد نشده است.

خوانساری با بیان اینکه میرمحمدصادقی فردی بسیار فعال است، گفت: با وجود اینکه بیش از ۸۰ سال از عمر وی می‌گذرد در چهار سال گذشته در هیچ یک از جلسات هیأت رئیسه غیبت نداشته و با اشراف کامل در ۴۰ سال گذشته در اتاق تهران و ایران همه مصوبات را با حضور ذهن و حافظه قوی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

وی همچنین با بیان اینکه میرمحمدصادقی از صفر شروع کرده است، گفت: اما هیچ‌گاه زندگی گذشته خود را فراموش نکرده و این مسئله می‌تواند به عنوان یک الگو برای دیگران مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار