خبرهای داغ:
آیت‌الله صافی گلپایگانی:

اقدامات نیروهای مسلح سبب ترس و سرافکندگی دشمنان کشور شده است

مرجع تقلید شیعیان گفت: خدمات بزرگی که نیروهای مسلح در همه‌ عرصه‌های دفاعی کشور انجام می‌دهند؛ و خود را سرباز آقا امام زمان ارواحنا له الفداء می‌دانند، موجب رُعب، وحشت و سرافکندگی دشمنان اسلام و کشور عزیزمان شده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۱۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم ، آیت‌الله صافی گلپایگانی امروز در دیدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، در ابتدای سخنان، شهادت تعدادی از رزمندگان اسلام و پاسداران جان‌برکف در حادثه تروریستی زاهدان را خدمت خانواده‌های محترم آن عزیزان و ملت شریف ایران تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز خرسندی از گزارش ارائه‌شده، از فعالیت‌ها و جان‌فشانی‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر و تشکر کرد و افزود: خدمات بزرگی که شما برای عزت و سربلندی کشور اسلامی انجام می‌دهید موجب افتخار و دلگرمی مردم شریف ایران است، اقتدار نیروهای مسلح، اقتدار اسلام و عزت مملکت و نظام است و مردم همواره قدردان همه‌ آنچه نیروهای مسلح برای دفاع از مرزها و کشور اسلامی انجام می‌دهند هستند.

وی با توجه به تدابیر دفاعی کشور که تحت فرماندهی معظم کل قوا صورت می‌گیرد، ادامه داد:‌ خدمات بزرگی که همکاران شما در همه‌ عرصه‌های دفاعی کشور انجام می‌دهند؛ و خود را سرباز آقا امام زمان ارواحنا له الفداء می‌دانند، موجب رُعب، وحشت و سرافکندگی دشمنان اسلام و کشور عزیزمان شده است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی با یادآوری قدرت ایمان در پیشبرد اهداف دفاعی جمهوری اسلامی اظهار داشت: مهم‌ترین عامل برتری سپاهیان اسلام، نیروی ایمان و معنویت بالای آن‌هاست و قدرت روحی رزمندگان اسلام بالاترین سلاح آن‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع نامطلوب اقتصادی مردم اشاره داشت و گفت: امروز بااینکه اوضاع اقتصادی مردم ما خوب نیست، ولیکن این مردم شریف، همیشه در صحنه هستند، حضور مردم در صحنه موجب دلگرمی نیروهای مسلح ما بوده و باید مسئولان این حضور مردم را مغتنم شمرده و بیش‌ازپیش به وظیفه خودشان در انجام خدمت به مردم عمل نمایند.

مرجع تقلید شیعیان در پایان خاطرنشان کرد:‌ من همیشه برای سربلندی کشور عزیزمان و عزت مسلمانان دعا می‌کنم و قدردان همه‌کسانی هستم که به این مملکت با اخلاص و نیت پاک خدمت می‌نمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار