نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با رییس بسیج مستضعفین کشور؛
نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با رییس بسیج مستضعفین کشور گفت: مردم، بسیجیان را در شهر ها و روستاهای مختلف دیده اند که چگونه با اخلاص به مستضعفین خدمت می کنند
کد خبر: ۹۱۱۳۲۲۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی،نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مسجد عابدینه سمنان و پس از نماز جماعت مغرب و عشاء در خصوص سازمان بسیج اظهار کرد: بسیج مستضعفین به ‌فرمان امام راحل در همان روزهای آغازین انقلاب تشکیل‌شد؛ این نهاد مردمی با حضور در روستاها به سازندگی پرداخت که این گام آن‌ها همچنان ادامه‌دار است‌. بسیج از همان زمان تشکیل تا کنون خادم و خدمت‌گزار مردم بوده و هست.
وی بابیان اینکه بسیج مستضعفین منشا خیر و برکات بسیاری برای مردم ساکن در مناطق محروم بوده است، افزود: یکی از خصلت‌های بسیج کار خالصانه کردن است و ازاین‌رو به تعبیر امام راحل از آن‌ها به عنوان لشکر مخلص خدا یاد می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بسیج امروز جلوه خوبی در کشور دارد تصریح کرد: امروز همه ما به بسیج و بسیجیان کشور افتخار می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: ازآنجا شیطان که می‌خواهد اخلاص را از انسان بگیرد بنابراین می‌بایست این خالصانه کارکردن در بین همه گروه‌های مختلف جامعه تقویت شود زیرا با اخلاص می‌توان امت اسلام را یاری کرد.
وی با بیان روایتی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص خدمت به مستضعفان افزود: این بسیج مستضعفان است که امروز اسلام و امت اسلام را در کشورمان یاری کرده است.
آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه مردم به بسیج ارادت خاصی دارند گفت: مردم خدمت خالصانه بسیجیان را بارها در روستاها دیده‌اند و باید گفت اگر اخلاص نباشد تمام اقدامات بی فایده خواهد بود که خوشبختانه در بسیج تمام و کمال این خصلت وجود دارد.
در ادامه این دیدار صمیمانه، سردار غیب پرور با اشاره به سفر‌های استانی خود برای پیگیری برنامه‌های طرح تعالی بسیج اضافه کرد: امروز نیز به استان سمنان آمدیم تا اجرای طرح تعالی بسیج را در این استان پیگیری و برای رفع نواقص احتمالی آن در حد توان کمک کنیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به روند ارائه خدمات بسیج در کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه بسیج در کشور توفیقات زیادی داشته و دارد که این توفیقات مشهود است.
وی با اشاره به نقش نمایندگان ولی فقیه در استان‌های کشور برای اجرای برنامه‌های خدمت‌رسانی بسیج افزود: نمایندگان، ولی فقیه در استان‌های کشور به‌عنوان پدر معنوی بسیج و سپاه عمل می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها