خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم در آغاجاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار جمالی گفت: در وصف شهدای مدافع حرم همین بس که امنیت این مرز و بوم را مدیون جانفشانی و خون این افراد هستیم.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۳۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

سرهنگ دوم پاسدار جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهید شیرعلی عنوان کرد : شهدا چون شمعی هستند که نسل جوان امروز باید با رفتن در مسیر آنها راه خود را پیدا کنند و در این راه سعادتمند شوند.

وی ضمن قدردانی از خانواده شهید شیرعلی اظهار کرد: در وصف شهدای مدافع حرم همین بس که امنیت این مرز و بوم را مدیون و مرهون جانفشانی ها و خون این عزیزان هستیم.

ایشان تسریع کرد: خانواده معظم شهدا الگویی ارزشمند برای همه مردم هستند و از خداوند منان خواستاریم که این بازماندگان عزیز و ارزشمند را مورد الطاف خود قرار دهد.

سرهنگ جمالی در حین این دیدار به درددل و دغدغه های خانواده شهید شیرعلی گوش دادند و همچنین خانواده شهید از سپاه و بسیج بدلیل فراموش نکردن بازماندگان شهدا و سرکشی های مرتب تشکر کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری گفت : با برنامه ریزی های مرتب و دوره ای همیشه با افتخار از خانواده محترم شهدا دیدار میکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها