خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر روابط عمومی لشکر عملیاتی ۱۹ فجر فارس با تأکید بر اینکه این لشکر آمادگی خود را برای انتقام از تروریست‌ها اعلام می‌کند، از برگزاری مراسم ختم شهدای مدافع امنیت لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان در حسینیه لشکر ۱۹ فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۶۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسین روزبهی، مدیر روابط عمومی لشكر عملیاتی ۱۹ فجر فارس گفت: مراسم ختم شهدای لشكر ۱۴ امام حسین(ع) اصفهان در حسینیه پنج‌تن آل‌عبا لشكر ۱۹ فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود: لشكر عملیاتی ۱۹ فجر فارس با تمام قوا آمادگی خود را اعلام می‌كند تا انتقام سختی از دشمنان اسلام و انقلاب و تروریسم منطقه بگیرد.

روزبهی در ادامه سخنان خود گفت: زوایای پنهان و آشكار راهپیمایی عظیم میلیونی مردم در ۲۲ بهمن امسال با شهادت پرستوهای مهاجر لشكر ۱۴ امام حسین(ع) اصفهان آشكار شد.

وی با بیان اینكه زوایای ۲۲ بهمن امسال از چند جهت قابل تأمل بود، افزود: دشمن سال‌های متمادی است كه علیه نظام و انقلاب توطئه‌های گوناگونی را برنامه‌ریزی می‌كنند اما امسال برخلاف سال‌های قبل منتظر به ثمر نشستن توطئه‌های ننگین خود بودند كه بار دیگر توسط مردم فهیم و بصیر همیشه در صحنه خنثی شد.

روزبهی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه اسلام، انقلاب، نظام و مردم گفت: دشمنان به زعم خود گمان كردند چون مردم از لحاظ اقتصادی در تنگناهای معیشتی به سر می‌بردند، حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به شدت كمرنگ خواهد بود اما غافل بودند كه مردم اسلام و انقلابشان را با اقتصاد و بعضاً بی‌ثباتی و بی‌مبالاتی و ضعف مدیریت برخی از مسئولان گره نمی‌زنند.

مدیر روابط عمومی لشكر عملیاتی ۱۹ فجر فارس با اشاره به اینكه دشمن به دنبال این بود كه مردم چهل سالگی انقلاب را تجربه نكنند، گفت: مقام و منزلت شهدای مدافع امنیت و پایدار لشكر ۱۴ امام حسین(ع) اصفهان به قدری والا بود كه خون مطهرشان سبب شد تا همچون حسین‌بن علی‌ها به مسلخ و قربانگاه دین بروند و بار دیگر روح تازه‌ای در كالبد اسلام بدمند و طلیعه پنجم انقلاب را مردم تجربه كنند تا همین مردم ادامه دهندگان راه آن‌ها باشند.

وی اظهار كرد: خون مطهر شهدای مدافع امنیت و پایدار لشكر ۱۴ امام حسین(ع) اصفهان و بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب كه به قلم امام مسلمین به مردم بصیر خاصه جوانان رقم خورد، به‌همت همین جوانان مقدمه دولت و جامعه اسلامی را فراهم خواهد كرد تا ان‌شاءالله این بیداری به اقصی نقاط جهان صادر و زمینه ظهور منجی را فراهم كند.

روزبهی همچنین گفت: امروز قاعده مثلث شوم آمریكا تغییر كرده و كشورهای مواجب‌گیر عربستان و امارات این قاعده را مدیریت می‌كنند.

مدیر روابط عمومی لشكر عملیاتی ۱۹ فجر فارس ادامه داد: متأسفانه برخی از كشورهای عربی به جای اینكه اتحاد در بین مسلمانان جهان را فراهم كنند، به دستور اربابان خود به مسلمان‌كشی و تربیت تروریسم روی آورده و همین امر باعث شده است تا ثبات منطقه را برهم بزنند.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب كه به دنبال تضعیف این درخت تنومند هستند باید بدانند كه با ریختن خون جوانان و مدافعان انقلاب نه تنها اسلام تضعیف نمی‌شود بلكه روز به روز اسلام تقویت شده و در جهت ترویج و گسترش آن به كشورهای دیگر تلاش مضاعف خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها