خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر مردم در تالار عبدالقادر مراغی، با اشاره به نقش سازنده هنر فاخر در توسعه فرهنگی گفت: حمایت از طلایه داران و فعالان این عرصه پیام و هدف نهایی جشنواره های هنری است.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۶۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  احمد دادرس فیاض افزود: ایجاد بستر مناسب برای رشد و بالندگی هنرمندان با برگزاری رویداد های فرهنگی و هنری چون جشنواره تئاتر مردم محقق خواهد شد.
وی ادامه داد: خلق آثار فاخر هنری در کنار پرورش هنرمندان جوان و توانمند و نیز حضور افتخار آمیز در عرصه های ملی و بین المللی در این رویداد های فرهنگی و هنری پایه ریزی می شود.
دادرس فیاض اضافه کرد: در سال های اخیر نیز هنرمندان جوان و با استعداد این شهرستان در رقابت ها و صحنه های بین المللی به افتخارات بزرگی دست یافته اند.
وی با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره تئاتر مردم در این شهرستان گفت: این رویداد فرهنگی و هنری با پذیرش 26 نمایش آغاز و در ادامه از بین 16 اثر آماده حضور در آن، هشت نمایش برای این جشنواره برگزیده شدند.
دادرس فیاض افزود: آثار برگزیده در 2 بخش نمایشنامه خوانی و نمایش صحنه ای از 26 تا 29 بهمن به نمایش در آمد و نمایش برتر این دوره به رقابت های استانی راه یافت.

ارسال نظرات