خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس تاکید کرد؛
سرهنگ «حمیدرضا گرامی» با اشاره به نقش جامعه پزشکی در ۸ سال دفاع مقدس گفت: باید تلاش کنیم این نقش تدوین شود تا دستاورد‌های جامعه پزشکی در طول جنگ تحمیلی به نسل‌های آینده منتقل و ماندگار شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۸۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در جمع بازدیدکنندگان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های هر جامعه، نیروی انسامی کارآمد است که منشا تحول و رشد است و این نیروی انسانی کارآمد در طول ۴۰ سال گذشته به ایفای نقش پرداخته و با یک نگاه شایسته به موفقیت رسیده است.

سرهنگ گرامی ضمن اشاره به موفقیت‌های چهل سال انقلاب تصریح کرد: یکی از جایگاه‌هایی که در عمل با شایستگی به موفقیت رسیدیم، ۸ سال دفاع مقدس است که نیروها با جهاد کشور را برای همیشه تاریخ به سربلندی و عزت رساندند و امروز بعد از دفاع مقدس نیز نیروهای کارآمد با همان نگاه جهادی این کشور را به موفقیت و سربلندی رسانده‌اند که یکی از آنها دانشگاه علوم پزشکی است.

گرامی در ادامه خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت دستگاه‌های مختلف، طرح‌های ملی را به موفقیت رسانده است و امروز استان فارس که قطب پزشکی کشور است با بهره‌گیری از تعالیم و تربیت خوب به این مهم دست یافته که باید قدر آن را دانست.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در ادامه گفت: انتظار داریم جامعه پزشکی با همان نگاه جهادی 8 سال دفاع مقدس زمینه گسترش دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس را در دانشگاه علوم پزشکی فراهم کند تا حق این دانشگاه در آن برهه تضعیف نشود.

این یادگار دوران دفاع مقدس ضمن بیان خاطراتی از 8 سال دفاع مقدس و عملیات والفجر 8 به نقش پزشکان و امدادگران که در آن عملیات مجروح و شیمایی شدند پرداخت و از پژوهشگران خواست تا این نقش‌ها را به نحو شایسته تدوین کنند تا الگویی برای نسل حاضر و آینده باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها