تولید و اشتغال مسلئه مهم اقتصادی مقاومتی

استاندار مازندران: نظر به این‌که امروز به‌نام روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی است، لذا در شرایط جنگ اقتصادی ۲ مقوله تولید و اشتغال بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و برای اینکه تولید ملی شکل بگیرد و اقتصاد داخلی استحکام و پایداری خودش را پیدا کند همه باید تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۸۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران به مناسبت ۲۹ بهمن، روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی پیامی صادر کرد. ‎

در ابتدای این پیام آمده است: نظر به این‌که امروز به‌نام روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی است، لذا در شرایط جنگ اقتصادی ۲ مقوله تولید و اشتغال بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و برای اینکه تولید ملی شکل بگیرد و اقتصاد داخلی استحکام و پایداری خودش را پیدا کند همه باید تلاش کنند.

ضمن تقدیر از همه فعالان اقتصادی و کارآفرینان استان مازندران که در شرایط سخت جنگ اقتصادی، علی‌رغم همه تنگناها و صعوبت کار تولیدی و اقتصادی و کارآفرینی با عشق و علاقه به ملت و میهن اسلامی و بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری و شناخت ظرفیت‌ها و اهتمام مجدانه در عرصه اقتصادی حرکت می‌کنند، بر همه دست اندرکاران و مسئولان است که ضمن تسهیل‌ و مهیاسازی شرایط و بهبود فضای کسب و کار زمینه فعالیت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی را بیش از پیش فراهم سازند.

قطعا استان مازندران با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه و استفاده از فناوری‌های نوین و تجاری سازی علم و گسترش مراکز رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند کارکرد خود را به فرا استانی و فرا کشوری ارتقا داده و سهم موثری در اقتصاد کشور و کارآفرینی ایفا کند و باید همه مسئولان و بخش خصوصی در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها