خبرهای داغ:
رئیس کل نیروهای مسلح در دیدار با آیت الله اعرافی خواستارشد:
نیروهای مسلح و حوزه علمیه می توانند در موضوعات مختلف، ارتباط قوی تری داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۰۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، سردار سرلشگر باقری، رئیس ستاد نیروهای مسلح شب گذشته در دیدار با آیت الله اعرافی بر همکاری دوجانبه  در موضوعات مختلف علمی، تربیتی، تبلیغی و... تأکید کرد و گفت: ارتباط با حوزه علمیه در گذشته و حال از طریق سازمان عقیدتی انجام می گیرد و این ارتباط تا کنون بوده است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح و حوزه علمیه  می توانند علاوه بر این مسئله در سایر موضوعات مطرح شده، ارتباط قوی تری داشته باشند.

باقری افزود: معتقدیم برای بعضی مسائل  با اتفاق دو نهاد می توان راه حلی پیدا کرد از جمله آنها سؤالاتی که از سوی نیروهای مسلح می شود و حوزه علمیه است که می تواند پاسخ گوی آن باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مسئله تکثر فرزند و تفکر غلط تک فرزند،‌ اظهار داشت: این تفکری اشتباهی بود که در جامعه ترویج داده شده و همین مسئله مشکلاتی را حتی برای نیروهای مسلح و مشمولان وظیفه ایجاد کرده است.

باقری بیان داشت: اگر اوضاع به صورت تک فرزندی پیش رود، معلوم نیست در آینده کشور، نظام و حتی نیروهای مسلح با چه خطراتی مواجه شوند.

رئیس ستاد نیروهای مسلح گفت: در حال حضور آمار قابل توجهی است که  سربازی نمی روند و اگر وضع به همین صورت پیش برود، باید برای آینده نظام و نیروهای مسلح فکری کرد تا کشور در این قضیه متضرر نشود.

باقری در بخش دیگر از سخنان خود به اتفاقات تروریستی زاهدان اشاره کرد و گفت: بعد از حادثه تروریستی زاهدان که بعد از جشن چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و کام ملت را تلخ کرد، شواهد و سرنخ هایی که بدست آوردیم توانستیم آن تیم مذکور را دستگیر کنیم.

رئیس ستاد نیروهای مسلح اظهارداشت: از این تیم باز داشت شده تروریستی، مقادیر بسیار زیاد و قابل توجهی مواد منفجره آماده انفجار که قصد داشتند، حادثه دیگری را رقم بزنند، بدست آمد و آن همه حجم مواد منفجره نشانه اش این است که دشمن و کشورهای خبیث منطقه به دنبال ایجاد نا امنی در سیستان و بلوچستان هستند.

ارسال نظرات