دکتر علی جمال محمدی گفت : در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ جلسه رابطین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز برگزار و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از پاسداران و بسیجیان در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، نسبت به طرح موضوعات مرتبط و اقدامات بسیج در بهمن ماه ۱۳۹۷ اقدام شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۲۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج دکتر علی جمال محمدی گفت : در روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ جلسه رابطین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز برگزار و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از پاسداران و بسیجیان در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، نسبت به طرح موضوعات مرتبط و اقدامات بسیج در بهمن ماه ۱۳۹۷ اقدام شد.

 ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : در این جلسه ضمن ارائه آموزش های لازم در خصوص طرح شهید رهنمون و حلقه های صالحین به رابطین، برگزاری جلسه بصیرت افزایی با موضوع فضای مجازی در اسفند ماه ۱۳۹۷ عنوان و حضور پر رنگ رابطین و بسیجیان جامعه پزشکی در جلسه مذکور، مورد تاکید قرار گرفت.

 وی در آخر افزود : جهت تقویت و ارتقاء کمی و کیفی حوزه فعالیت های بسیج و توانمندسازی رابطین بسیج، احیای قلبی ریوی با اولویت کمپرس قلبی (ماساژ قلبی) توسط رابط مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان البرز آموزش داده شد.

ارسال نظرات