خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین:
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از آمادگی بسیج سازندگی برای همکاری و تعامل با کمیته امداد امام (ره) جهت ارائه خدمت به محرومان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۲۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمیدرضا اله بداشتی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با تقدیر از فعالیت های کمیته امداد استان قزوین گفت: نیروهای جهادی بسیج سازندگی در عرصه های مختلف خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم استان حضور فعال دارد .
وی ادامه داد: بسیج سازندگی در برگزاری اردوهای جهادی، با استفاده از نیروهای بسیجی ،تجربیات خوبی دارد و آماده است تا با استفاده از این تجربیات و ظرفیت های موجود برای خدمت به جامعه هدف کمیته امداد امام (ره) تلاش کند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: در واقع بسیج سازندگی با تأسی به سیره نبوی و ائمه اطهار (ع)، اندیشه های ناب امام راحل (ره) و تأکید مقام معظم رهبری، خدمت به محرومان و نیازمندان را اولویت هدف اساسی خود می داند.
وی افزود: بسیج و کمیته امداد امام (ره) هدف مشترکی دارند و آن هم خدمت به مردم و نظام است، از این رو هر گونه کوتاهی در این راه را نه تنها مغایر با قانون بلکه آن را برخلاف ارزش ها و اندیشه های دینی می دانیم.
اله بداشتی یادآورشد: قطع به یقین با همکاری و تعامل با کمیته امداد قادر خواهیم بود که خدمات شایسته تری را به مددجویان ارائه کنیم و زمینه ارتقای معیشت نیازمندان را فراهم کنیم.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها