خبرهای داغ:
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور :
خواجه بولاقی گفت: در شرایط امروز اقتصادی، آشنایی افراد به ویژه زنان با آموزش ‌های مهارتی و گسترش مهارت‌ های فنی و حرفه ‌ای در ورود به بازار کار موثر است.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۶۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هاجر خواجه بولاقی مشاور امور بانوان و خانواده سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: مهارت آموزی و اشتغال دو مقوله به هم وابسته ‌اند.
وی افزود: در شرایط امروز اقتصادی، آشنایی افراد به ویژه زنان با آموزش ‌های مهارتی و گسترش مهارت‌ های فنی و حرفه ‌ای در ورود به بازار کار موثر است.
این مسوول با توجه به اثبات توانمندی زنان در شغل های گوناگون اجتماعی افزود: آموزش بانوان باید به سمتی هدایت شود که در ایجاد اشتغال وکاهش آسیب های اجتماعی موثر واقع شوند در ادامه وی خواستار قرارگرفتن بانوان در پست های مدیریتی شد.
منصور جلیلوند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین نیز ضمن خیر مقدم به مشاور امور بانوان و خانواده سازمان از عملکرد این اداره کل در حوزه بانوان در سال جاری که شامل کارگاه های آموزشی و مهارتی و ... بوده مطالبی را عنوان نمود.
وی افزود: در سال جاری با توجه به پتانسیل موجود و تشکیل جلسات منظم هفتگی مدیریت دانش در اداره کل، مباحث پژوهشی مانند طراحی سامانه تعهد نویسی و عملکرد، سامانه نظام پیشنهادات، منشور حقوق آموزشی کارآموز مراکز دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و ماهیت ذاتی هر دوره آموزشی بر اساس سند توسعه مهارت استان توضیحات جامعی را ارائه نمود.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها