خبرهای داغ:
در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در تاکستان صورت گرفت:
سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با تشديد اقدامات پليسي در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۷۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ "کوروش عزیزی " سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان، در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، مأموران انتظامي شهرستان تاکستان طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با مشارکت تمامي يگانهاي انتظامي با عمليات هاي منسجم و هماهنگ را طي روز گذشته اجرا کردند.
وي گفت: در نتيجه اجراي اين طرح 3 سارق موتور سیکلت دستگير که به سرقت 8 دستگاه موتورسيکلت اعتراف و یک مالخر را در این خصوص معرفی نمودند.
سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان افزود : ماموران با دستگیری مالخر و در بازرسی از منزل وی موتور سیکلت های سرقتی کشف کردند.
اين مقام انتظامي اضافه کرد: در ادامه عملیات ماموران موفق به دستگیری یک سارق ساختمان های نیمه کاره و دو سارق علمک های اداره گاز شدند .
سرهنگ عزیزی یاد آور شد: در رابطه با برخورد با رانندگان متخلف نيز تعداد 12 دستگاه خودرو و 28 دستگاه موتور سيکلت توقيف شد.
سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان در پايان خاطرنشان کرد: پيشگيري از جرايم نيازمند عزم همگاني بوده و هدف پليس از اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي، پيشگيري از وقوع جرم، مقابله با جرايم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومي شهروندان است و از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
1010/ی20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها