مراسم بزرگداشت 27 شهید مدافع وطن، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نماینده مجلس خبرگان رهبری، خانواده شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۹۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در این مراسم مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در هلال احمر یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: عزت و اقتدار میهن اسلامی مدیون ایثار شهیدان است.
حجت الاسلام عباس سبحانیان افزود: خون شهیدان ضامن عظمت نظام اسلامی است و در ۴۰ سال گذشته به رغم تمام توطئه‌های کفر جهانی با عزت به راه خود ادامه داده است.
وی به جنایت اخیر تروریست‌ها در زاهدان و شهادت جمعی از پاسداران اشاره کرد و با محکوم کردن آن، رسیدگی و پیگیری برای شناسایی و برخورد جدی با آمران و عاملان آن را خواستار شد.
مسئول سابق دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون بار‌ها خون تعدادی از جوانان برومند توسط تروریست‌های مورد حمایت آمریکا ریخته شده، ولی ملت قهرمان در برابر توطئه‌ها مصمم‌تر شده است.
سبحانیان تصریح کرد: دشمنان باید بداند که ملت و مسئولان هیچگاه دست از اهداف و آرمان نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بر نمی‌دارند و با قدرت در صحنه حاضرند.
بنا بر این گزارش، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیرو‌های مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد، ۲۷ نفر از نیرو‌های جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.
مراسم بزرگداشت 27 شهید مدافع وطن در یزد برگزار شد
مراسم بزرگداشت 27 شهید مدافع وطن در یزد برگزار شد
مراسم بزرگداشت 27 شهید مدافع وطن در یزد برگزار شد
انتهای پیام/
ارسال نظرات