عباس زاهدی تاکید کرد مسئولین باید با ارائه خدمات ارزشمند به مردم در حقیقت یاس و ناامیدی دشمنان را رقم بزنند تا همواره حول محور وحدت و همدلی خدمات را گسترش دهیم .
کد خبر: ۹۱۱۳۳۹۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و مسئولین کارگروه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان کوهبنان با حضور مسئولین اجرایی،فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر اعضا در دفترامام جمعه کوهبنان برگزار شد .

که در این جلسه سرهنگ پاسدار عباس زاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت حضور گسترده مردم در مراسم یوم الله 22 بهمن نشان از بلوغ سیاسی مردمی دارد که همواه در کنار ولایت و رهبری هستند لذا امسال مردم با حضور گسترده و پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان زدند .

وی تاکید کرد مسئولین باید با ارائه خدمات ارزشمند به مردم در حقیقت یاس و ناامیدی دشمنان را رقم بزنند تا همواره حول محور وحدت و همدلی خدمات را گسترش دهیم .

زاهدی بیان داشت خدمات رسانی به محرومین شهرستان باید در اولویت کارها قرار گیرد لذا با همکاری کمیته امداد هشت باب منزل مسکونی برای نیازمندان در حال احداث در شهرستان داریم که امید داریم در نیمه اول سال آینده این منازل افتتاح شوند.

ارسال نظرات