خبرهای داغ:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا گفت: تکریم مادران و همسران شهدا که اسوه‌های صبر و ایثارند، تجلیل از ارزش‌های نظام است.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۰۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا، رضا شعبان‌نژاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا به همراه حجت‌الاسلام جواد نفری نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و بهرامعلی کشاورزقاسمی رییس بنیاد بویین‌زهرا با مادر شهید مصیب ناصحی دیدار کردند.
در این دیدار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا گفت: تکریم مادران و همسران شهدا که اسوه‌های صبر و ایثارند، تجلیل از ارزش‌های نظام است.
وی افزود: فرزندی که از جان خود برای ارزش‌های اسلام می‌گذرد، نتیجه تربیت خوب مادران گرانقدری است که از حضرت ام‌البنین(س) الگو گرفتند و بدون هیچ چشمداشتی عزیزان خود را فدای اسلام می‌کنند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا گفت: دیدار و تکریم مادران و همسران شهدا وظیفه‌ی ماست و در این دیدارها از سیره و منش شما عزیزان روحیه می‌گیریم تا بتوانیم با قوت در خدمت کردن به مردم و انجام وظایف‌مان تلاش کنیم.
این مسوول افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید یاد و نام شهدا را در جامعه زنده نگه داریم و از سیره و اهداف آنها غافل نباشیم.
شعبان‌نژاد افزود: ما نیز طی دیدار با خانواده‌های شهدا تلاش می‌کنیم یاد شهدا را فراموش نکنیم و همواره در مسیر آرمان‌های آنها حرکت کنیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا گفت: به حرمت خون شهدا، امروز کشور در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و ما قدردان فداکاری‌های آنها هستیم و یادشان را هرگز فراموش نخواهیم کرد.
در ادامه این دیدار، نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا گفت: حضرت ام‌البنین(س) مادر 4 شهید هستند که با افتخار فرزندان خود را برای اسلام فدا کرد.
نفری افزود: مادران شهدا نیز به تاسی از حضرت ام‌البنین(س) وقتی خبر شهادت فرزندان‌شان را می‌شنیدند خداوند متعال را شکر می‌کردند که چنین افتخار نصیب آنها شده است.
وی گفت: صبر و استقامتی که مادران شهدا دارند، مثال‌زدنی است و امروز بایستی سیره و منش آنها، الگوی همه‌ی زنان آحاد جامعه باشد.
در ادامه این دیدار، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(ع)، از صبر و ایثار همه‌ی مادران و همسران شهدا تجلیل کرد.
گفتنی است: در این دیدار، مسوولان با اهدای هدایایی از مقام والای مادر شهید مصیب ناصحی تجلیل کردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها