خبرهای داغ:
استاتدار قزوین:

شعارهای انقلاب، منطبق با فطرت انسان و ماندگار است

استاندار قزوین گفت:ممکن است در نگاه اول بسیاری از نکات تکراری باشد اما دستاوردهایی که با توجه به شعار اصلی انقلاب شکل گرفته، شعارهایی ماندگار است زیرا این شعارها، مانند استقلال و ازادی منطبق با فطرت انسان بوده پس ماندگار می باشد.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۳۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شورای اداری استان بیان کرد:استان قزوین به لحاظ جغرافیایی، اقلیمی، تاریخی و فرهنگی جزو استانهای برتر کشور است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مسیر اتصال به مناطق غرب و شمال غربی قرار دارد.

وی گفت:استان قزوین در حوزه کشاورزی از مهمترین استانهاست و علیرغم وسعت یک درصدی کشور دارای چهارمین جایگاه تولید محصولات کشاورزی است.

استاندار قزوین اظهار کرد:استان در حوزه صنعت از مهمترین مراکز صنعتی کشور است که سایر نقاط کشور به ان وابسته هستند و در برخی صنایع مانند شوینده ها و شیشه رتبه اول کشور را داراست.

زاهدی عنوان کرد:در حوزه گردشگری با توجه به تاریخ طولانی استان، به خصوص از حدود پانصد سال پیش بناهای تاریخی زیادی در استان وجود دارد که این جاذبه ها و طبیعت زیبا و متنوع این استان می تواند قطب گردشگری کشور باشد.

وی افزود:وجود چهره های فرهنگی منحصر به فرد که گاها به دلیل مهاجرت اقوام مختلف ایرانی در استان ساکن شده اند که پوشش و گویش های و ایین های خود را خفظ کرده اند نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری استان است.

استاندار قزوین اضافه کرد: همچنین وجود دانشگاههای بزرگ و دانش بنیان همچون دانشگاه بین الملل و دانشگاه ازاد اسلامی این استان را به قطب علمی کشور تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد:ضمن اینکه فعالیتهایی را در حال اجرا داریم استان قزوین در اینده نزدیک به مرکز بزرگ علمی کشور تبدیل خواهد شد.

زاهدی بیان کرد:با توجه به کمبود منابع ممکن است این مراحل زمانبر باشد اما انجام شدنی است و با همدلی موجود بین مردم، اینده خوبی برای استان رقم خواهد خورد.

استاندار اظهار کرد:ممکن است در نگاه اول بسیاری از نکات تکراری باشد اما دستاوردهایی که با توجه به شعار اصلی انقلاب شکل گرفته، شعارهایی ماندگار است زیرا این
شعارها، مانند استقلال و ازادی منطبق با فطرت انسان بوده پس ماندگار می باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار