فرمانده سپاه سیاهکل خبر داد؛

احداث ۵۰ واحد مسکن محرومین توسط سپاه در سیاهکل

فرمانده سپاه سیاهکل گفت: سپاه ناحیه سیاهکل امسال ۵۰ واحد مسکن محرومین را در شهرستان در دست ساخت دارد که ۳۰ واحد در بخش مرکزی و ۲۰ واحد دیگر در بخش دیلمان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۴۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیاهکل، سرهنگ الیاس کوثری در رابطه با ساخت مسکن محرومین اظهار کرد: سپاه ناحیه سیاهکل امسال ۵۰ واحد مسکن محرومین را در شهرستان در دست ساخت دارد که ۳۰ واحد در بخش مرکزی و ۲۰ واحد دیگر در بخش دیلمان ساخته می‌شود که در دهه فجر دو واحد از آن‌ها افتتاح شده‌اند.
وی درصد پیشرفت مسکن محرومین را متفاوت ارزیابی کرد و افزود: در بعضی از مناطق حدود ۹۵ درصد و در برخی مناطق صعب‌العبور‌تر تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت کار داشته ایم، اما تمام تلاش ما این است که هرچه زودتر این تعداد مسکن محرومین ساخته و تحویل صاحبان نیازمندشان داده شود.

فرمانده سپاه سیاهکل خاطرنشان کرد: حدود ۹۰ درصد از هزینه ساخت این ۵۰ واحد از مسکن محرومین توسط سپاه تأمین می‌شود و ۱۰ درصد باقی‌مانده نیز توسط خیرین پرداخت می‌شود.
کوثری با اشاره به اقدامات سپاه ناحیه سیاهکل در دهه مبارک فجر امسال، گفت: اهدای ۱۶۱ جهیزیه به نوعروسان، تأمین آب شرب روستای جلیسه و احداث وضوخانه در روستای عین شیخ؛ ازجمله فعالیت‌های انجام‌شده توسط سپاه سیاهکل در روزهای گذشته می‌باشد.


خبرنگار: لیدا حاجی پور


انتهای پیام

ارسال نظرات