فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اظهار داشت: مبارزه با تفکرات تکفیری به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر از مهمترین وظایف علمای اسلام است.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۵۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در سی امین همایش علمی، تحقیقی مذاهب اسلامی که با حضور علما و نخبگان شیعه و سنی از سراسر کشور در سالن اجتماعات دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان برگزار شد،گفت: علما و نخبگان دینی در جامعه نقش بسیار ارزنده ای را بر عهده دارند، امروز نقش علما نقش انبیا و اولیای الهی است .

وی با تاکید بر این مطلب که علما باید در راستای احیای دین و توسعه جامعه دینی تلاش کنند افزود: خطری که امروز جامعه دینی ما را تهدید می کند آن است که عده ای از دورن به نام اسلام و مسلمان اهداف دشمن را اجرا می کنند و عده ای هم از بیرون ، امروز دشمن اتحاد، همدلی، انسجام و وحدت مسلمانان را هدف قرار داده است.
.

سردار مارانی با تاکید بر این مطلب که دشمن از اسلام هراس دارد و از نکات مد نظر اسلام مانند شئونات اخلاقی، مسائل دینی، و مکتبی می ترسد و قصد آزادی کامل در ایران را دارد و به عنوان یک راهبرد علیه نابودی اسلام و انقلاب استفاده می کند ادامه داد: علما و نخبگان دینی باید با تفکرات ضد اسلامی و ضد دینی مبارزه کنند و به عنوان زیر ساخت های تربیتی با افکار افراطی در حوزه های علمیه برخورد کنند.

فرمانده قرار گاه قدس جنوب شرق کشور بیان کرد: پیاده کردن سیره نبوی و اخلاق اسلامی در جامعه و در محیط های کاری، تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان در بین علما یک ضرورت است که باید به این مهم بیش از هر زمان دیگری توجه شود.

این مسئول مبارزه با تفکرات تکفیری را یک ضرورت اجتناب ناپذیردانست که این مهم باید از مهمترین وظایف علمای اسلام باشد، اظهار داشت: دشمن تمام تلاشش را دارد که انقلاب را از مسیر اهداف و آرمانهایش که حراست از ارزشها و آرمانهای اسلام و شهداست منحرف کند اما علما اسلام پایبند به نظام بوده و هستند و توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی گفت: ملت ما بیش از 30 هزار شهید تقدیم نظام کرده تا انقلاب زنده بماند، و امروز راه شهدا و امام شهدا تداوم داشته باشد.

سردار مارانی در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمن به دنبال گرفتن وحدت و انسجام شیعه و سنی است ، اما حضور مسلمانان در کنار یکدیگر عرصه را برای دشمنان سخت خواهد کرد و مردم استان بیش از هر زمان دیگری در برابر تروریست ها و تکفیری ها مبارزه و ایستادگی خواهند کرد.
ارسال نظرات