همزمان با وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها برگزارشد،
رییس کانون مداحان وشاعران آیینی چهارمحال و بختیاری، گفت:افزون بر80 نفر از اعضای فعال هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس مشرف شدند.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۷۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حمیدرضاتوسلی با تسلیت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها درحاشیه اعزام جمعی ازمسئولان هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آیینی استان به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس گفت:با توجه به استقبال پرشور اعضاء هیئات مذهبی و مداحان، با حمایت مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس امسال نیز برگزار شد.

 

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: سنوات گذشته با همکاری بسیار خوب مسئولین شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان هر سال حدود یکصد نفر نفر از برادران و خواهران (عضو کانون مداحان و هیئات مذهبی)به مشهد مقدس اعزام و در کلاس های آموزشی شرکت کردند.

 

نماینده بنیاد دعبل حزاعی استان،برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی مسئولین هیئات مذهبی، مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعران آیینی را فرصت مغتنمی برای بهره گیری از تجربیات، تعامل ،همفکری و به روز رسانی اطلاعات دینی و کسب معلومات بیشتر دانست.

 

توسلی به ثبت نام اکثر مداحان و شاعران آیینی درسامانه طوبی اشاره کرد و افزود:با اقدام ارزشمند سازمان تبلیغات اسلامی برای تشکیل بانک اطلاعات تشکل های دینی،هیئات مذهبی،انجمن های اسلامی،مداحان و شاعران آیینی و کانون های فرهنگی تبلیغی در سطح کشور سامانه طوبی فعال و آغاز بکار کرد.

 

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان با اشاره به اینکه مداحان و شاعران آیینی، هیئات مذهبی، انجمن های اسلامی و کانون های فرهنگی تبلیغی با ورود به این سامانه به نشانی tooba.tdm-ido.ir اطلاعات خود را وارد می‌کنند،گفت:تاکنون افزون بر هزار نفر از مداحان و شاعران آیینی در سطح  اطلاعات خود را در این سامانه وارد کنند.

 

وی امکان صدور کد شناسایی نه رقمی به صورت اتوماتیک و هوشمند برای ثبت نام کنندگان ، دسترسی آسان به تمامی اطلاعات جمع آوری شده، امکان گزارش گیری از قابلیت های این سامانه  می باشد.

 

توسلی با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۳۰۰ هیئت مذهبی و هزار و۲۰۰ مداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعر آیینی در این استان،از مداحان،شاعران وهیئات مذهبی خواست برای استمرار فعالیت خود در اولین فرصت ممکن به سامانه ی طوبی مراجعه و ثبت نام کنند.

 

توسلی گفت: با آغاز بکار سامانه طوبی کارت شناسایی هم بصورت کشوری و پس از ثبت اطلاعات در این سامه برای برادران و خواهران صادر می شود.

 

رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی استان، تشرف و زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام اجرای ادعیه”زیارت آل یاسین”،”امین الله”،”دعای توسل”،”کمیل”،”ندبه”و “مداحی”،شرکت در کلاس های آموزشی و بهره مندی از اساتید مطرح و حضور در برنامه های  آستان قدس رضوی را از برنامه های این اردو زیارتی آموزشی در مشهد مقدس عنوان کرد.

ارسال نظرات