تجلیل از تیم‌ها و نفرات برتر مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج ادارات گیلان

مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج ادارات گیلان با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۸۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، تجلیل از تیم‌ها و نفرات برتر مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج ادارات گیلانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عیسی محسن پور، فرمانده حوزه ادارات کل بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج ادارات گیلان که به مناسبت جشن چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در رشت برگزار شد ۳۰۰ نفر در قالب ۲۵ تیم آقایان و بانوان از ادارات کل استان گیلان در رشته‌های فوتسال، دارت، تنیس به مدت ۱۹ روز باهم رقابت کردند.

وی افزود: در این رقابت‌ها تیم فوتسال شرکت توزیع برق، اداره کل بهزیستی گیلان و آبفای شهری رشت به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته تنیس در گروه آقایان امیر حلیمی از شرکت توزیع برق اول، رامین صالح نژاد از شهرداری رشت دوم و کیوان پور قاسم از بهزیستی و الیاس جعفر زاده از اداره کل راه شهر سازی به صورت مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

فرمانده حوزه ادارات کل بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: همچنین در رشته تنیس خواهران نیز، ربابه قربانی از دانشگاه آزاد رشت، خدیجه راسخی از شرکت گاز گیلان رتبه‌های اول تا دوم را کسب کردند و سید مرضیه افروز از بنیاد شهید و طلیعه موسوی از اداره کل بهزیستی گیلان به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

عیسی محسن پور افزود: در رشته دارت آقایان هم علیرضا غلامی و فاضل حاجی پور از کمیته امدادو بانک ملت اول و دوم شدند و محمد حسینی از دانشگاه آزادرشت و امیررضا شکوهی از شهرداری رشت جایگاه سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در دارت بانوان سید منیر حاجی پور از اداره کل فنی و حرفه‌ای، معصومه یوسفی قصابسرایی از هلال احمر رشت و آزاده اشجاری و فاطمه پسندیده از صنعت، معدن و تجارت رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رقابت‌های فرهنگی ورزشی بسیج ادارات گیلان که از دهم بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شده بود، امروز با تجلیل از برترین‌های این رقابت‌های ورزشی در سالن ورزشی دانشگاه ازاد اسلامی رشت پایان یافت.

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات