خبرهای داغ:

بازدید مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات از پایگاه صاحب الامر (عج) سمنان+عکس

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات از پایگاه صاحب الامر (عج) سمنان بازدید کرد
کد خبر: ۹۱۱۳۴۹۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان حجت الاسلام احسان رضایی، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات از پایگاه مقاومت صاحب الامر (عج) سمنان بازدید و با اعضای شورای این پایگاه دیدار کرد.
در ابتدای این دیدار، روح الله رضاییان، فرمانده حوزه امام حسن (ع) ضمن معرفی فرمانده پایگاه از اقدامات موثر و خلاقانه این پایگاه توضیحاتی را مطرح کرد و افزود: پایگاه صاحب الامر (عج) یکی از پایگاه‌های موفق کشوری است و از تمام پتانسیلی که در حوزه استحفاظی پایگاه، مسجد و شهرستان سمنان وجود دارد استفاده بهینه نموده است و تمامی این موفقیت‌ها به دست فرماندهی پر توان و اعضای شورای تحصیل کرده و پا به کار بدست آمده است که بی شک چنین نیرو‌های بسیجی موجب موفقیت هر پایگاهی می‌شوند.
در ادامه، حجت الاسلام رضایی در خصوص ابتکارات نوجوانان و جوانان این پایگاه تقدیر کرد و آن‌ها را مایه‌ی سربلندی نظام دانست.
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور اظهار کرد: مجوز و تاییدیه طرح‌های اعتلا‌ی بسیج از دستان رهبر معظم انقلاب گرفته شده که به زودی و به طور دقیق اعلام می‌شوند.
وی با اشاره بر طرح‌های اعتلای بسیج افزود: گروه‌های جهادی در طرح اعتلای بسیج از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و باید به ازای هر پایگاه یک گروه جهادی فعال تشکیل شود؛ گروه‌های جهادی باید منطقه استحفاظی و محله خود را پوشش دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها