خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه باید بستری نو برای جذب گردشگران در شهرستان ایجاد کنیم، گفت: هر ۱۰ کمیته عضو ستاد خدمات سفر تا ۲۵ اسفند مهلت ‌دارند تا اقدامات خود را در چهارچوب وظایف تعریف‌شده انجام دهند.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۹۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

باید بستری نو برای جذب گردشگران در شهرستان ایجاد کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند با توجه به آب و هوای مساعد آن در ایام نوروز پذیرای بسیاری از مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه نوروز آغازگر فعالیت دستگاه‌های مرتبط با گردشگری شهرستان است، گفت: امسال در ورودی هر چهار نقطه شهری نهاوند ایستگاه‌هایی برای توقف مسافرین نوروزی تدارک دیده‌ می شود که در این ایستگاه‌ها خدمات فرهنگی به مسافران ارائه خواهد شد.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه باید بستری نو برای جذب گردشگران در شهرستان ایجاد کنیم، گفت: هر ۱۰ کمیته عضو ستاد خدمات سفر تا ۲۵ اسفند مهلت ‌دارند تا اقدامات خود را در چهارچوب وظایف تعریف‌شده انجام دهند و اگر مدیری نمی‌تواند همین‌الان بگوید چرا که من با آبروی شهرستان و مردم نهاوند بازی نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه در حوزه راهنمای گردشگران باید دفترچه راهنمایی جامع تدوین شود تا در بدو ورود مسافرین به شهرستان در اختیار آن‌ها قرار گیرد، گفت: امروز ما نباید به دنبال مقصر باشیم و باید کار کنیم تا چهره شهرستان به مردم سایر نقاط کشور معرفی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات