مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه گناباد:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه گناباد گفت: شهدا ذخایر انقلاب هستند و هرچه شهید بیشتر بدهیم پشتیوانه انقلاب قوی‌تر می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۰۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام سیدهاشم موسوی در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در محل مصلی امام خمینی (ره) گناباد اظهار داشت: شهدا ذخایر انقلاب هستند و هرچه شهید بیشتر بدهیم پشتیوانه انقلاب قوی‌تر می‌شود.

وی افزود: شهدا توانستند حال و هوای اصفهان را عوض کردند که این عظمت انقلاب را نشان می‌دهد و این شهدا پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه گناباد با اشاره به جوانانی که توانسته اند در این کشور کار‌های خارق العاده انجام دهند، تصریح کرد: انرژی هسته‌ای ما جوانانی هستند که تمام قد در مقابل دشمن ایستاده اند و در طول مسیر ثابت قدم و در راه حق قدم برداشته اند.

موسوی این نکته را که دشمن همیشه سپاه را مورد تهاجم قرار می‌دهد قابل تامل دانست و افزود: چه در دوران انقلاب در کردستان و یا در زمان فتنه تا امروز نیرو‌های سبز پوش انقلاب به وظیفه خود به درستی عمل کرده اند و در این مسیر تهمت‌های زیادی را تحمل کرده اند.

وی ادامه داد: تهمت‌هایی که نیرو‌های سپاه زده می‌شود حقانیت مسیری را که طی می‌کنند، نشان می‌دهد و این نیرو‌های انقلابی توانسته اند در طول انقلاب به عنوان یک نیروی طراز انقلاب خود را معرفی کنند و امروز در خارج از مرز‌ها و چه در داخل کشور در قلب مردم جای دارند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد تصریح کرد: سپاه توانسته مدیریت انقلابی را تبیین و به دیگر کشور‌ها صادر کند و این نیرو‌ها هرجا وارد شده اند توانسته اند دشمن را مغلوب کنند و برای همین است که دشمن آن‌ها را این گونه مظلومانه به شهادت می‌رساند.

موسوی با اشاره به تهمت‌هایی که به نیرو‌های سپاه در دوران‌های مختلف تحمل کرده اند بیان داشت: سپاه هیچ وقت بنا ندارد این تهمت‌ها را پاسخ دهد و همین نیرو‌های سپاه بودند که در سیستان و بلوچستان وحدتی مثال زدنی را ایجاد کنند و دشمن از این حرکت خشمگین شده است.

وی ادامه داد: در ۸ حمله تررویستی اخیر در کشور ۴ مورد آن تهاجم علیه نیرو‌های سپاه بوده و مرکز تمامی این حملات عربستان و امارات است که انتقام سختی از آن‌ها خواهیم گرفت و همسایگان ما باید بدانند که کشور آن‌ها نباید جولانگاه تروریست‌ها باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه گناباد عنوان کرد: امسال میزان شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته که دشمنان با به شهادت رساندن این عزیزان انتقام خود را گرفت و از سویی این حرکت همزمان با اجلاس ضد ایرانی ورشو انجام شد تا بتوانند در آن تصمیمی برعلیع ایران بگیرند که باز هم دشمن شکست خود و نتوانست نتیجه‌ای از این اجلاس بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها