خبرهای داغ:
رییس اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد:

واژگونی تريلي حامل مواد شيميايي در اتوبان قزوين زنجان

جلیلوند گفت: یک دستگاه تریلی حاوی مواد شیمیایی( آب ژاول) در اتوبان قزوین زنجان واژگون شد که محموله تخلیه شده در حاشیه اتوبان با حضور ماموران یگان حفاظت محیط زیست تاکستان جمع آوری و پاکسازی شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۶۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵

محمد جليلوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: یک دستگاه تريلي در محور اتوبان قزوين زنجان كه حاوی مواد شيميايي(اب ژاول) بود، متاسفانه واژگون شد.
این مسوول ادامه داد: محموله تخلیه شده در حاشیه اتوبان با حضور مأمورين يگان حفاظت محيط زيست تاكستان و همكاري نيروهاي آتش نشانی، پليس راهور، كاركنان راهداري و پرسنل گروه امداد اورژانس جمع آوري و پاكسازي شد.
جلیلوند اذعان کرد: بلافاصله پس از واژگونی تريلي در محور اتوبان قزوين زنجان و در راستای جلوگیری از آلودگی آب و خاک و نشت تركيبات شيميايي به اراضی کشاورزي كاركنان اداره محیط زيست تاكستان در محل حاضر و ضمن همکاری با نیروهاي حاضر در محل تخلیه شده ، حاشیه اتوبان را با استفاده از یک دستگاه لودر و جرثقيل و تجهيزات موجود الودگي را كنترول و الودگي را منتقل نمودند و از نشت آن به اراضی اطراف جلوگیری به عمل آمد.
۱۰۱۰/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها