خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، در راستای شکوفایی استعداد ها و ایجاد انگیزه در خلاقیت آفرینی به همین منظور دانش آموزان بسیجی در مقطع تحصیلی متوسطه با شرکت آثار ابتکاری خود در نمایشگاه شامل صدف تزئیناتی، دوخت لباس و شیرینی جات و انواع کاردستی ها در قالب جشنواره خوارزمی در ۱۵مدرسه باتلاش آموزش و پرورش هندیجان برگزار شدند.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۷۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان هندیجان خانم الهام حیاتی اظهار کرد : مسابقه جشنواره خوارزمی در سه مرحله در هندیجان اجرا می شود مرحله اول بصورت گروهی در خود مدرسه و مرحله دوم منطقه ایی در تمام مدارس متوسطه دختر و پسر و مرحله سوم پایانی است که هر شهرستان یک گروه را به رقابت های جشنواره خوارزمی معرفی می کند .

وی افزود : مسابقه جشنواره با حضور بیش از ۱۵۰۰دانش آموز بسیجی دختر و پسر در مدارس متوسطه انجام می گیرد و از برج ۱۱بهمن ماه ۹۷ تا۲ اردیبهشت سال ۹۸ادامه دارد .

وی بابیان آمادگی دانش آموزان و معرفی استعداد ها گفت: دانش آموزان بسیجی در جشنواره خوارزمی استعدادهای خود را نشان داده و آثار ابتکاری را به نمایش می گذارند و تا کنون از این جشنواره استقبال خوبی انجام گرفته که از تلاش مربیان ، معلمین و مدیر آموزش و پرورش هندیجان در جهت همکاری و پیگیری تقدیر و تشکر می شود و همچنین تعدادی از مربیان و معلمین مدارس متوسطه عضو بسیج فرهنگیان شهرستان هستند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها