خبرهای داغ:
مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه

شناسنامه انقلاب بدون نام امام (ره) راحل معنا پیدا نمی کند

مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: درعصر وزمانی خداوند بندگانی برای زدودن غبار از چهره دین قرار داده اند
کد خبر: ۹۱۱۳۵۹۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار بسیج  اظهار داشت: شناسنامه انقلاب امام (ره) است و انقلاب اسلامی بدون نام امام راحل معنا پیدا نمی‌کند.

وی افزود: بیش از هزار سال است که علمای دین خدمات بسیار زیادی به مردم و نقش مهمی در هدایت آنها داشته اند و در کنار آن انقلاب اسلامی برکات فراوانی برای مردم به همراه داشته است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اگر دوران بعد از معصومین را به دو دوره هزار ساله و چهل ساله بعد از انقلاب تقسیم کنیم، این دوره برتری و ترجیح دارد بر آن هزار سال که مقدماتی برای ایجاد و تحقق انقلاب اسلامی بوده است.

وی بیان داشت: امام راحل که مصداق روایت پیامبر (ص) هستند که فرمودند در هر عصر و زمانی خداوند بندگانی را برای زدودن غبار از چهره دین قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام جلیلیان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را نجات دین از انزوا بیان کرد و گفت: برخی نگاه حداقلی به دین دارند و آنرا یک برنامه فردی می‌دانند، اما دین برنامه زندگی است هم برای دنیا و آخرت حرف دارد؛ امام با احیای دین عزت دنیا و آخرت را به جامعه اسلامی داد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: حاکمیت گفتمان دینی و تغییر در ماهیت حکومت لائیک و ضددین کار بزرگی بعد از انزوای دین بود که در محاسبات دنیا برای دین ارزشی قائل نبودند.

وی بیان داشت: از دستاوردهای دیگر تغییر محور حکومت است که ولایت فقیه جایگزین یک حاکم ظالم شد.

حجت‌الاسلام جلیلیان با اشاره به سیاه‌نمایی رسانه‌های غربی در بیان خدمات انقلاب افزود: دشمن درصدد زیر سوال بردن خدمات و دستاوردهای انقلاب است.

وی  ادامه داد: تغییر سازمان و ساختار و نظام قانونگذاری غیردینی به سازمان اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب است؛ تغییر مدل حکومت از ترکیب ناسیونالیسم و لیبراسیم به مردم‌سالاری دینی از دیگر برکات انقلاب است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: یکی از هجمه‌ها به نظام هم از این موضوع نشات می‌گیرد که مردم از مردم‌سالاری دینی به خوبی استفاده نمی‌کنند و می‌گویند چرا نظام عملکرد خوبی ندارد.

حجت الاسلام جلیلیان تصریح کرد: امام راحل برای ما استقلال و مردم سالاری دینی به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه مردم در انتخاب بسیاری از مسئولان نقش اساسی دارند، گفت: مشکلات اقتصادی امروز هم به همه این مدیرانی مربوط می‌شود که نتیجه انتخابات خود مردم است و ارتباط دادن آن به رهبری ظلم در حق ایشان است.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: امروز شیعه که زمانی  منزوی شده بود کانال مهم ارتباط ایران با عالم اسلام در جهان عرب شده است و تعیین کننده تکلیف مهمترین مسئله روز اسلام است و نقش مهمی دارد.

حجت‌الاسلام جلیلیان با تصریح اینکه انقلاب دوقطبی‌ها را عوض کرد، گفت: تبدیل تقابل سوسیالیسم و لیبرالیسم و بلوک شرق و غرب به دوقطبی اسلام ناب با محوریت ایران با نظام سلطه ایجاد از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.

وی  به ظرفیت‌های بالای کشور در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: امروز ایران در جهان نقش تعیین کننده‌ای در معادلات دنیا دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر اراده قوی داشته باشیم می توانیم این تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و از این شرایط سخت عبور کنیم.

ارسال نظرات