مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود:
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: امروز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران در اوج پیشرفت، توسعه و آبادانی قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۰۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در یادواره شهدای دانش آموزی اظهار کرد: امروز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران در اوج پیشرفت، توسعه و آبادانی قرار دارد.
وی ادامه داد: ایران اسلامی با تحمل تحریم‌های ظالمانه توسط آمریکا و ایادی استکباری خود در منطقه تمام تلاش خود را در راستای منزوی کردن ایران اسلامی به‌کار برد در حالیکه مردم با بهره‌گیری از رهنمود‌های معظم له توانستند در مقابله با این تحریم‌ها مقاومت کنند و این کشور اسلامی روزبه‌روز مراحل پیشرفت و آبادانی را طی کرد.
ابراهیمی، ادامه داد: پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف از قبیل: پزشکی، نانو، داروسازی، ساخت ماهواره، موشک‌های نقطه زن همه و همه مدیون تحمل سختی‌ها و مشکلات و همچنین بهره‌گیری از رهنمود‌های معظم له است.
وی زمان کنونی را به جنگ احزاب تشبیه کرد و گفت: توجه به رهنمود‌های معظم له و صبر فعال در مقابل سختی‌ها و مشکلات می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی و اقتصادی کشور باشد.
وی گفت: اسلام و رشد آن در جهان نیازمند تحمل سختی‌ها است همچنان که پیامبر اکرم (ص) و یاران باوفای ایشان در بدو امر با سختی‌های زیادی از قبیل: حصر، تحریم، شکنجه و به شهادت رساندن بسیاری از یاران گرامی‌اش درزمینهٔ رشد و توسعه اسلام روبه شد.
وی گفت: پرورش فکری و روحی جوانان می‌تواند آن‌ها را برای رشد اجتماعی و معنوی جامعه اسلامی و همچنین تحمل سختی‌ها در این مسیر مهیا کند و این یکی از وظایف خانواده‌ها به‌ویژه مادران فداکار است.
ابراهیمی، گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها فرزندان خود را فدای اسلام و قرآن کرد و این شخصیت والا و معنوی می‌تواند بهترین الگو و اسوه برای خانواده‌ها باشد.
این مسئول فرهنگی، ادامه داد: دشمن به خیال خود فکر کرده بود که با حمایت همه‌جانبه از داعش می‌تواند حکومت اسلامی بنا بر سیاست‌های غلط خودشان راه‌اندازی کرده و بلاد اسلامی را مستعمره خود قرار دهند در حالیکه غافل از این بودند که از دل ایران اسلامی جوانانی، چون شهید حججی رشد و پرورش می‌یاد که آزادانه و باافتخار در چنگال داعشیان به استقبال شهادت می‌رود.
وی با اشاره به جانفشانی شهدای اسلام و انقلاب، شهدا را بهترین الگو و اسوه خانواده‌ها برای تربیت فرزندان خاطر نشان کرد و گفت: شهدا و سلوک آن‌ها در زندگی بهترین الگوی سبک زندگی و اسلوب تربیتی اسلامی است و بایدبه سبک زندگی شهدا رجوع کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها