با حضور فرهنگیان بسیجی؛

دیدار با خانواده شهید عبدالرضا دلسوز

جمعی از فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد به همراه مسئولین آموزش و پرورش ناحیه 2 با خانواده شهید عبدالرضا دلسوز دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۱۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 شهرکرد گفت: جمعی از فرهنگیان بسیجی و مسئولین آموزش و پرورش ناحیه 2 و فرماندهان سپاه شهرکرد از خانواده معظم شهید عبدالرضا دلسوز سرکشی و تجلیل کردند.

وی افزود: نظام و انقلاب ما به سادگی به دست نیامده است، بلکه خونهای زیادی در به ثمر نشستن آن چه دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و چه در دوران کنونی پای این نظام و انقلاب ریخته شده است.

وی، در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری ‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، تداوم راه امام(ره) و انقلاب اسلامی را سرخی خون شهیدان دانست و گفت: اگر کشور ما امروز در امنیت و آرامش کامل به سر می برد به خاطر خون های پاک مردانی است که خالصانه در راه دفاع از دین و اسلام بر زمین جاری شد.

لازم به ذکر است شهید والامقام "عبدالرضا دلسوز" همسر یکی از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرکرد می باشد که در حملات هوایی رژیم بعث عراق در خوزستان به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 

ارسال نظرات