مراسم تکریم از مادران و همسران شهدا در شهرستان چالوس برگزار شد
سرهنگ عسگری تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا ، به مادران و همسران آنان را از کارهای بسیار ارزنده خواند و افزود: ما باید یادمان باشد که امنیت، ثبات و آرامش حاکم بر کشور مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان و شهدای دوران پر افتخار دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۱۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس ؛ در آستانه فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) مراسم گرامیداشت و تکریم مقام و منزلت مادران و همسران شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم به همت مسئول بسیج جامعه زنان و حوزه حضرت زینب( س) شهرستان چالوس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار جابر عسکری فرمانده سپاه ناحیه چالوس در مراسم گرامیداشت روز شهید و تکریم از مادران و همسران شهدا اظهار کرد: شهدا با خون خود پای سند پر افتخار انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند و اکنون وظیفه ماست که این راه را با توان هرچه بیشتر ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهید و شهادت در آیات و احادیث در معنای مختلفی بکار رفته است، افزود: واژه شهادت آنقدر وسیع و دامنه‌دار است که رسیدن به ذات اصلی آن امکان ندارد.

سرهنگ عسکری افزود ؛شهدا را در هر زمان و مکانی ناظر بر اعمال افراد و اشخاص دانست و بیان کرد: باور قلبی به این امر وظیفه و رسالت مسئولان را بسیار سنگین می‌کند و ما باید با تلاش و کار بیشتر موجبات خشنودی و رضایت خداوند و شهدا را فراهم کنیم.

وی تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا ، به مادران و همسران آنان را از کارهای بسیار ارزنده خواند و افزود: ما باید یادمان باشد که امنیت، ثبات و آرامش حاکم بر کشور مرهون فداکاری و ایثار رزمندگان و شهدای دوران پر افتخار دفاع مقدس است.

لازم به ذکر است مراسم با مداحی حاج علی کلهر به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها